دستگیری زورگیر پژو ۲۰۶ کمتر از ۱۰ دقیقه/ ۲۱ فقره سرقت در پرونده متهم

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۵۸۹۹
فرمانده انتظامی "شیراز" گفت: سارق زورگیر که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک دستگاه پژو 206 کرده بود در کمتر از 10 دقیقه دستگیر و روانه زندان شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی" اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در یکی از محله‌های شیراز فردی با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک سواری 206 که مالک آن خانمی جوان است کرده و سریعا متواری شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که زورگیر قصد سرقت از یک ساختمان نیمه کاره داشته و پس از اینکه مالک متوجه می‌شود سریعا با سلاح سرد راننده یک دستگاه پژو 206 که در آن محل پارک بوده را تهدید و با خودرو از محل متواری می‌شود.
فرمانده انتظامی "شیراز" تصریح کرد: ماموران سریعا طرح مهار را اجرا و در کمتر از 10 دقیقه خودرو پژو 206 را در بلوار "رحمت" شیراز شناسایی و دستور ایست را دادند.
سرهنگ "شجاعی" تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند خودرو را توقیف و راننده 36 ساله که از سارقان و زورگیران سابقه دار بوده است را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به 21 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و همچنین زورگیری در شیراز اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.
نظر شما