پرونده المپیاد کشوری سال ۹۹-۹۸ با درخشش بی نظیر دانش آموزان فارسی بسته شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۷۹۷۴
پرونده المپیاد کشوری سال ۹۹-۹۸ با درخشش بی نظیر دانش آموزان فارسی بسته شد
رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس گفت: با کسب دو مدال برنز نجوم و یک مدال نقره اقتصاد و مدیریت ، پرونده المپیاد سال 99-98 دانش آموزان فارس در المپیادهای کشوری بسته شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر یونس غلامی گفت: خوشبختانه در آخرین بسته اعلام نتایج ، دانش آموزان فارس خوش درخشیدند و با اعلام نتایج المپیاد نجوم و اختر فیزیک پرونده المپیاد کشوری سال 99-98 بسته شد تا منتظر تلاش دانش آموزان فارس در سال جاری باشیم.
رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش فارس گفت:کسب مدال برنز نجوم و اختر فیزیک توسط دانش آموز آوا صدیقی از دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه 2 شیراز و آقای مهدی شکیباپور از دبیرستان غیر دولتی طاها ناحیه 1 شیراز و کسب مدال نقره در رشته اقتصاد و مدیریت توسط آقای متین رهگشای از دبیرستان علوم پزشکی از جمله دستاوردهای مهم دانش آموزان استان فارس در پایان این المپیاد بود.
به گفته غلامی : پیش از این نیز دانش آموزان فارس موفق شده بودند 30 مدال رنگارنگ در این المپیاد کسب کنند تا مجموع مدال های کسب شده دانش آموزان استان به عدد 32 برسد تا رکوردی خیره کننده در کسب تعداد مدال در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان استان فارس را از آغاز فعالیت المپیاد های علمی کشور بدست اورند.
غلامی در پایان گفت:  این استان توانست نسبت به سال تحصیلی گذشته  در کسب مدال رشد  90 درصدی را ثبت نماید .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز