پیام استاندار فارس به مناسبت روز مهندس

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۱۹۵۹
پیام استاندار فارس به مناسبت روز مهندس
استاندار فارس به مناسبت روز مهندس پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پنجم اسفند ماه، سالروز تولدِ مهندسِ نامدار ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و «روزِ مهندس» فرصتِ مناسبی برای ارج نهادن به نام و جایگاه مهندسانِ گرانمایه و ارجمند است. 
مهندسانِ عزیز به عنوانِ بنیانگذارانِ آثارِتمدنِ بشری و معمارانِ بناهای زیبای سنتی و فرمانده نوآورِ دنیای مدرن، درواقع، سرمایه های ارزشمندِ جامعه هستند که با خلاقیت، خردگرایی، خودباوری و قدرت تحلیل، راه رسیدن به توسعه پایدار را هموار می سازند. 
این قشرِ خِرَدمِحَور، با نگاه تخصصی، ضمن پاسداشت آثار ارزشمندِ سنتی، همواره در جرگه پیشتازانِ عرصه ی علم و نوآوری بوده اند و با دانایی، توانایی و صلاحیت، شایستگی خود را به منصّه ی ظهور رسانده و مورد تکریم، واقع شده اند. 
مهندسان ایرانی با تاریخ مهندسی ‌پنج‌هزارساله از دوره‌های گذشته تاکنون در دنیا سرآمد و زبانزد‌ و منشأ خدماتِ شایسته و ماندگاری، بوده و هستند.
اینجانب، «روز مهندس» روز تجلیل از پیشاهنگانِ پیشرفت و سازندگی و روزِ پاسداشت خلاقیت، خرد، تلاش و خدمت را گرامی می دارم. امیدوارم مهندسانِ عزیز و ارجمند در عرصه ی اندیشه و عمل، در سپهرِ خدمت، مثل گذشته، خوش، بدرخشند و همواره وجود شریف شان، قرین سلامت و توفیق باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز