مدیرکل ورزش و جوانان فارس :

تولید ، پشتیبانی هاو مانع زدایی ها باحضور وهمت جوانان در عرصه های مختلف محقق می شود

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۷۲۵۰
تولید ، پشتیبانی هاو مانع زدایی ها باحضور وهمت جوانان در عرصه های مختلف محقق می شود
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید مقام معظم رهبری به نیروی جوانی حضور وهمت جوانان باعث تحقق شعار سال ، تولید ، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،عباس حاجی زاده دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان نیز با تبریک فرارسیدن سال نو و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع ) و هفته جوان گفت: تولید پشتیبانی و مانع زدایی با توجه و حمایت از جوانان محقق و این قشر در همه جوامع پیشرو و محرک جامعه هستند.
وی در ادامه با اشاره به عظمت حادثه انقلاب، عظمت راه طی شده انقلاب ، عظمت چشم‌انداز انقلاب و عظمت نقش جوانان متعهد از دیدگاه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب جهانی است و پشتوانه مردمی این حادثه بزرگ از دیگر نکته حائز اهمیت است.
وی دشمن ستیزی معاندین را نشانه عظمت انقلاب دانست و افزود : با وجود مشکلات ، جمهوری اسلامی گام های بلندی در تحقق اهداف خود برداشته است و این مهم برای نظام سلطه قابل باور نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان نقش جوانان در راه طی شده انقلاب اسلامی نیز گفت : ۸۲ درصد از شهدا عزیزمان در دفاع مقدس را جوانان کمتر از ۳۰ سال تشکیل داده اند  و این نشان می دهد که جوانان در انقلاب اسلامی میدان دار هستند.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان فارس اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره تلاش جوانان دانست و گفت: چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب ایران قوی و مقتدر به دست جوانان است که انشاءالله با وجود ظرفیت والای جوانان امروز به این مهم خواهیم رسید. وی ادامه داد : اعتقاد ما بر این است انجام کارها با مشارکت جوانان مشکل نیست و جوانان امروز ادامه دهنده جوانان انقلاب و دفاع مقدس خواهند بود.
حاجی زاده تمدن نوین اسلامی را از دیگر چشم انداز های بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت : با نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این مهم انشاالله جوانان امروز زمینه ساز تمدن نوین انقلاب اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در پایان با تقدیر از تلاش های سازمان های مردم نهاد  استان در سال گذشته با اهدای هدایایی به مناسبت روز جوان از آنان قدردانی کرد.
نظر شما