استاندار فارس :

افزایش پرداختی به بازنشستگان از افتخارات دولت است

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۰۸۷۵
افزایش پرداختی به بازنشستگان از افتخارات دولت است
استاندار فارس گفت: افزایش پرداختی به بازنشستگان از افتخارات دولت است.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان با تاکید بر اهمیت اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در  افزایش رضایت مندی این قشر جامعه گفت: با مساعدت رئیس جمهور وهمکاری مجلس، پرداخت مطالبات سازمان  تامین اجتماعی از افتخارات این دولت است که توانسته افزایش چشمگیری در  افزایش میزان مستمری بازنشستگان طی چند دهه گذشته داشته باشد .
وی با اشاره به افزایش ۱/۷درصدی بیمه شدگان استان در سال ۹۹نسبت به اسفند ۹۸ افزود :این رشد نشان دهنده رشد اشتغال در استان علیرغم تمام مشکلات ناشی از تحریم وبیماری کرونا می باشد. 
نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر از فعالیت تامین اجتماعی استان در ارائه خدمت به بیمه شدگان در دوره کرونا خاطر نشان کرد:تامین اجتماعی بار مشکلات ناشی از این بیماری را کمتر کرد و پرداخت به موقع بیمه بیکاری به بیش از ۱۳هزار نفر از بیمه شدگان با پرداخت ماهیانه  ۶۰میلیارد تومان، گامی مهم است که همراه با پرداخت ماهیانه ۵۰۰میلیارد تومان به بازنشستگان استان  وپرداخت  مطالبات مراکز درمانی اعم از دولتی وغیر دولتی دراستان که ماهیانه حدود ۲۰۰میلیارد تومان انجام گرفته است. 
رحیمی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات غیر حضوری در سازمان تامین اجتماعی  اظهار داشت:   جلوگیری از اتلاف وقت وهزینه از جمله نتایج این خدمات است   و درراستای توسعه دولت الکترونیک ضروری است. 
استاندار فارس در پایان  نسبت به ارائه خدمات بهتر به مردم ،تکریم ارباب رجوع وافزایش رضایت مندی بیمه شدگان ،کارفرمایان ومستمری بگیران تامین اجتماعی ابراز رضایت نمود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز