معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

آرامش خوبی بر استان فارس حاکم است

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۰۸۹۵
آرامش خوبی بر استان فارس حاکم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با وجود همه مشکلات متعددی که در حوزه های مختلف وجود داشت با تدابیر استاندار محترم آرامش خوبی بر استان حاکم است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سیداحمد احمدی زاده در جلسه ستاد انتخابات استان اظهارداشت: در سال ۱۴۰۰ اولویت های همچون تحقق شعار سال و تلاش برای مانع زدایی از مسیر تولید، مدیریت بیماری کرونا که در سال ۹۹ فارس در سطح کشور نمونه بود و بارها مورد تقدیر قرار گرفت و از همه مهمتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم.
وی با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام برگزاری انتخابات های‌ مختلف و جلب مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است، افزود: در انتخابات سهم مردم در حاکمیت تعیین و محقق می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به این که باید تلاش کنیم با توجه به شرایط منطقه ای و بین المللی مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم ، ادامه داد: مسئولین به عنوان افراد پیشگام در جلب رضایتمندی مردم و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند 
احمدی زاده با بیان اینکه در میزان ثبت نام شوراها تفاوت چندانی با دوره های قبل وجود ندارد، گفت: ثبت نام مکانیزه در این زمینه موثر بود و به فرمانداری ها در زمینه ثبت نام نامزدهای انتخابات کمک کرد.
وی با تاکید بر اینکه در زمینه برگزاری انتخابات در چارچوب قانون عمل خواهیم کرد، اظهارداشت: در حوزه اجرا مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن را فراهم کرده‌ایم و این آمادگی روز به روز بیشتر می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز