مدیر کل تامین اجتماعی فارس:

فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۱۳۶۶
فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم شد
مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: با افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای مرحله دوم متناسب سازی ، فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ ابراهیم کشاورز با اشاره به اقدام ارزشمند سازمان تامین اجتماعی مبنی بر محاسبه و پرداخت حقوق بازنشستگان برای اولین بار در فروردین ماه ، اعلام کرد:  سازمان تامین اجتماعی افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و میزان متناسب‌سازی مرحله دوم را در فیش حقوقی فروردین ماه 1400 بازنشستگان لحاظ نموده و از 19 فروردین ماه حقوق بازنشستگان را طبق افزایش سنواتی ماده 96 و با فرمول جدید پرداخت می‌کند.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس با تاکید بر میزان متناسب‌سازی و رشد و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و همچنین صدور احکام جدیدشان  بر اساس ماده 96 طی روزهای آینده اظهار داشت : که این رشد شامل دو مرحله متناسب‌سازی و افزایش سنواتی بوده و با این افزایش عدالت برقرار شده و به ‌نوعی فاصله و شکافی که بین حقوق  بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها ایجاد شده بود و مورد انتقاد و مطالبه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته بود، ترمیم گردید.
کشاورز با بیان اینکه میزان پرداختی به بازنشستگان متفاوت است و براساس سابقه کاری آنها پرداخت خواهد شد، تصریح کرد:  کسانی که با 30 سال سابقه و حداقل حقوق کارگری بازنشسته شده بودند و در اسفند 98، یک ‌میلیون و 600 هزار تومان دریافتی داشتند، از فروردین سال جاری با احتساب یک همسر و دو فرزند، حقوق‌شان 4 میلیون و 200 تا 4 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.
وی افزود: همچنین کسانی که سابقه بیمه‌‌ای آنها کمتر از 30 سال باشد، مبلغ کمتری را دریافت می‌کنند و افرادی که بیش از 30 سال سابقه داشته باشند نیز رقم بیشتری را دریافت خواهند کرد.
وی با یادآوری اینکه در آخرین روزهای اسفند، مبلغ یک‌میلیون و 200 هزار تومان تحت عنوان علی‌الحساب مرحله دوم متناسب‌سازی واریز شده است، گفت: این رقم مربوط به اسفند ماه است و ارتباطی به فروردین ماه ندارد و در واقع احکام جدید با احتساب مرحله دوم متناسب‌سازی و افزایش سنواتی صادر می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز