رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

سرعت انجام واکسیناسیون علیه کرونا در فارس افزایش می یابد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۹۷۳۰
سرعت انجام واکسیناسیون علیه کرونا در فارس افزایش می یابد
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و هشتمین نشست دانشگاهی ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹، از افزایش سرعت انجام واکسیناسیون علیه کووید۱۹ در فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «مهرزاد لطفی» با اشاره به پیشرو بودن دانشگاه در انجام واکسیناسیون علیه کووید۱۹، بر افزایش نوبت کاری تیم های واکسیناسیون و افزایش پایگاه های افزایش واکسیناسیون برای گسترش این فرآیند تاکید کرد.
او ادامه داد: از جمله راهکارهای مهم تامین سلامت شهروندان برای مقابله با کروناویروس پس از رعایت پروتکل های بهداشتی؛ تزریق واکسن علیه این بیماری است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جدیت در حال انجام این امر است و برای افزایش پایگاه های انجام واکسیناسیون در جهت واکسیناسیون عمومی نیز پیش بینی های لازم صورت پذیرفت.
دکتر لطفی اظهار کرد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت شبانه روزی در حال پیگیری با وزارت بهداشت برای تامین واکسن علیه کووید۱۹ هستیم که پس از ورود به استان، بدون وقفه به گروه های هدف تزریق می شود.
رییس دانشگاه در این نشست ضمن بررسی آمار نمونه های آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.
او همچنین در این نشست روند انجام تست های pcr در مراکز ۱۶ ساعته و اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ را ارزیابی کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز