انهدام اعضای باند قاچاقچیان شیشه در شیراز

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۸۲۳۷۸
انهدام اعضای باند قاچاقچیان شیشه در شیراز
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری اعضای باند خرید و فروش مواد مخدر در شیراز، 68 کیلو شیشه کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "یوسف ملک‌زاده" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چند ماه کار اطلاعاتی مطلع شدند یک باند حرفه‌ای با یک دستگاه کامیون قصد انتقال شیشه از مرزهای شرقی کشور به شیراز را دارند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران سریعا در قالب چند اکیپ به محور سروستان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند کامیون را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از آن خودرو 30 کیلو مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت بسیار حرفه‌ای زیر بار ضایعات جاسازی شده بود کشف شد.
سردار "ملک‌زاده" با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به منزل سرکرده باند در یکی از محلات شیراز اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مکان 38 کیلو شیبشه و 19 کیلو تریاک کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع 68 کیلو شیشه مکشوفه از مرزهای شرقی وارد کشور شده است، تصریح کرد: در این ماموریت سرکرده باند به همراه 2 نفر از دوستانش که اعضای یک باند بودند دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، عنوان داشت: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دسترو کار پلیس استان فارس قرار دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز