مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس:

دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ زیارت است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۴۰۸۵
دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ زیارت است
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ زیارت است، گفت: قبل از دوره کرونا، شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، میزبان زائران بسیار بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، کیوان نیازی اردکانی در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، با بیان اینکه همدلی مردم استان فارس در همه عرصه‌ ها حکایت از بینش بالای آنها دارد، گفت: نمونه بارز این همدلی‌ها، کمک‌های مومنانه در دوره کرونا است که شامل بیش از سه میلیون و 500 هزار بسته معیشتی می‌شود.
وی افزود: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ زیارت است؛ چنان که قبل از دوره کرونا، شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، میزبان زائران بسیار بود.
وی با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان جامعه باید در برنامه‌ های دهه کرامت دیده شود، خاطر نشان کرد: استفاده از فضای مجازی به نفع خواسته‌ های دین و مذهب و برنامه‌ های دهه کرامت به ویژه در شرایط کرونایی کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.
خاطرنشان می شود؛ جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، مسئولان و نمایندگان دستگاه های کشوری و استانی شورا حضور مجازی داشتند و صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع) نیز به صورت زنده پخش شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز