پیام مدیر کل ورزش وجوانان به مناسبت آغاز هفته ازدواج

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۵۶۱۸
پیام مدیر کل ورزش وجوانان به مناسبت آغاز هفته ازدواج
مدیر کل ورزش وجوانان درپیامی آغاز هفته ازدواج را تبریک گفت.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس ،درمتن پیام عباس حاجی زاده آمده است:‌ فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و روز ملی ازدواج را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم سیره و سنت این دو الگو و اسوه حسنه چراغ راه زندگی همه جوانان عزیز کشورمان باشد.
شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن در سال جاری آثار و پیامدهایی برای کلیه جوامع از جمله کشور ما در پی داشت که موجب تأخیر ازدواج بسیاری از جوانان شده است.
به همین دلیل، به تأسی از سیره و سنت رسول گرامی اسلام، برآنیم تا با راه اندازی «پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران» یاری‌گر زوج‌های جوان باشیم تا با صرف نظر از برگزاری مراسم زمینه آغاز زندگی مشترک جوانان را فراهم گردد.
رویکرد اصلی برنامه‌ها در هفته ملی ازدواج، جلب مشارکت خیران و فعالان اجتماعی جهت تهیه اقلام ضروری جهیزیه و ملزومات ازدواج برای زوجین جوان با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود در کشور است.
با همکاری کلیه رسانه‌ها، اقدامات گسترده‌ای جهت برپایی «کمپین‌های رسانه‌ای برای ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار» و «ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان به زوجین جوان» و «تولید محتوای آموزشی و فرهنگ‌ساز برای ترویج فرهنگ ازدواج و مشاوره» صورت گرفته است.
امید است با حمایت خیران و فعالان این عرصه بتوانیم در جهت تسهیل ازدواج موفق و آسان جوانان گامی برداریم و مصداق آیه شریفه «و ما انفقتم من شیء فهو یخلفه و هو خیر الرازقین» در این ایام مبارک باشیم.
یکم ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) در تقویم رسمی کشور روز ازدواج نامگذاری شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز