رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس :

قهرمانان جهان در میان استقبال پر شور مردم و مسئولین وارد شیراز شدند

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۹۴۶۶
قهرمانان جهان در میان استقبال پر شور مردم  و مسئولین وارد شیراز شدند
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت : قهرمانان پرورش اندام و فیتنس استان فارس که موفق به عضویت در تیم ملی شده بودند ، درخشیدند و افتخار آفرینی کردند .
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، محمد علی فرهگی مهر اظهارداشت:این افتخارآفرینان برای کشور عزیزمان دلاورانه رقابت کردند  و درخشیدند و در فرودگاه شهید دستغیب شیراز شاهد استقبال پر شور ورزشکاران ، مربیان، باشگاه داران،  مسئولین ، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و معاون توسعه ورزشی بودیم .
 فرهنگ مهر افزود : برای اولین بار شاهد حضور مدیر کل ورزش و جوانان در مراسم استقبال از قهرمانان  پرورش اندام بودیم که خود هم جای تشکر و قدردانی دارد و هم در نوع خود بی‌نظیر بود و باعث دلگرمی و روحیه به این ورزشکاران بود .
وی بیان کرد: هدف از استقبال از ورزشکاران افزایش انگیزه و تشویق ورزشکاران در بُعد قهرمانی و توسعه ورزش قهرمانی است و معتقدیم حمایت از ورزش قهرمانی و اهمیت دادن به آن می تواند به قهرمانی ها و موفقیت هایی که باعث سربلندی کشور عزیزمان ایران شود تداوم بخشد .
در این رقابت ها مهدی ارزشمند کاپیتان تیم ملی در دسته ۹۰ کیلوگرم با ۲۸ ورزشکار و ابراهیم ارزشمند در دسته ۸۵ کیلو گرم با ۲۳ ورزشکار به رقابت پرداخت و هر دو موفق به کسب مدال طلا شدند و بابک ارزشمند در دسته ۱۰۰ کیلوگرم با ۱۱ ورزشکار به رقابت پرداخت و مقام ششم را کسب کرد.
نظر شما