محبی پور: توسعه روستایی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۴۵۰۶
محبی پور: توسعه روستایی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با حضور در روستای محلچه از توابع شهرستان اوز، پای حرف دل اهالی این روستا نشست و به آنها اطمینان داد: توسعه روستایی و نگاه عادلانه در توزیع اعتبارات و امکانات به روستاها از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم و مجموعه مدیریت اجرایی این استان است.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، اسماعیل محبی پور پس از شنیدن مسائل و مشکلات اهالی این روستای محروم در جنوب استان فارس اظهار داشت : نکته حائز اهمیت در این راستا آنست که این توسعه و توجه باید در همه ابعاد آن باشد و این امر البته نیازمند اهتمام جدی مسئولان محلی برای شناسایی دقیق مشکلات و نارسایی ها و دغدغه های اصلی مردم در این مناطق است.
وی یادآور شد: پس از شناسایی مشکلات و دغدغه های جدی مردم باید مکانیسم ها و اقدامات لازم و عملی در قالب بسیج عمومی و بر اساس اولویت در دستور کار همه مسئولان محلی در سطح شهرستان، بخش و روستا نیز قرار گیرد.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: آنچه مهم است اهتمام جدی و اطمینان بخشی به مردم از سوی دولت سیزدهم برای رسیدگی به مشکلات آنان است که این مهم هم برخاسته از همان نگاه راهبردی توسعه عدالت اجتماعی و بر اساس شاخص ها و اولویت های اساسی این دولت خواهد بود.
محبی پور افزود: ما معتقدیم که بسیاری از مسایل و مشکلاتی که در برخی شهرها و به خصوص حاشیه کلان شهرها به وجود می آید ناشی از بروز تبعیض ها و عدم رسیدگی و توزیع ناعادلانه امکانات و منابع در روستا از گذشته بوده است.
وی در این باره توضیح داد که مهمترین خروجی و نتایج منفی برخی بی عدالتی ها، سوءمدیریت ها و عدم رسیدگی و توزیع ناعادلانه منابع در سطح روستاها به خروج و مهاجرت مردم از روستا منجر می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ابراز داشت: بی گمان هرگاه منابع و امکانات به طور عادلانه در روستاها و مناطق محروم توزیع شود و امکان توسعه و رونق روستایی در اولویت باشد امکان مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها هم کمتر می شود و در نتیجه بروز مشکلات و ناملایمات و آسیب های اجتماعی در شهرها و حتی به گونه ای محسوس کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز