استاندار فارس: باید برنامه جامعی برای شهر شیراز نوشته شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۸۸۲۰
استاندار فارس: باید برنامه جامعی برای شهر شیراز نوشته شود
استاندار فارس با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فرهنگی گفت: باید برنامه جامعی برای شهر شیراز نوشته شود تا در شهرداری، شورای شهر و شورای توسعه شیراز نیز مطرح شده و تکلیف هر دستگاه مشخص گردد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  دکترمحمدهادی ایمانیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به موارد مطرح شده درباره اربعین، اظهار کرد: مهمان‌نوازی استان فارس در سفرهای اربعین و برای زواری که از فارس عبور می کنند باید بار دیگر نمود داشته باشد و خود را نشان دهد.
استاندار فارس با بیان اینکه مسیر استان‌های شرقی برای سفر اربعین از استان فارس است، گفت: یک شب یا دو شب اقامت زائران در استان فارس طبق روال سال‌های گذشته انجام می‌شود؛ بنابراین باید تدابیر لازم برای اسکان زائران اندیشیده شود.
ایمانیه با اشاره به بحث کتابخانه‌ها افزود: در بخش سخت‌افزاری و مشکلات مکانی، برنامه جامع و مشخص 4 ساله نوشته شود مبنی بر اینکه چگونه به حد استاندارد برسیم و پیشنهادات لازم در این زمینه ارائه شود.
استاندار فارس عنوان کرد: براساس تجربه و هم‌اندیشی راه حل پیدا کنید و معطل اینکه بودجه برسد یا نه، نباشید چون در بسیاری از امور نیاز به بودجه نیست اما بحث کتابخوان و ساعت مطالعه و کتابخوانی‌ مفید، از بحث سخت‌افزاری مهم‌تر است.
او با بیان اینکه در حوزه عمرانی سینماها هم برنامه 4 ساله آماده و رصد شود تا کارهایی که تعهد شده انجام شود، گفت: باید برنامه جامعی برای شهر شیراز در حوزه سخت افزاری بناهای فرهنگی مانند مساجد، کتابخانه ها، تالار بزرگ و سینماها نوشته و در شورای شهر و شورای توسعه شیراز نیز مطرح شود تا تکلیف دستگاه های متولی مشخص گردد.
انتهای پیام
نظر شما