فرماندهی انتظامی فارس خبرداد:

کشف محموله تریاک از انبار علوفه در شهرستان "کوار"

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۲:۱۷
کد خبر: ۳۳۸۱۹۳
کشف محموله تریاک از انبار علوفه در شهرستان کوار
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 286 کیلو و 500 کیلوگرم تریاک در آن استان خبر داد و گفت: 238 کیلوگرم از این مواد از داخل یک انبارعلوفه در شهرستان "کوار" کشف شده است.

به گزارش خبرنگاربرنا ازفارس،، سردار "احمدعلی گودرزی" با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، ماموران انتظامی شهرستان "کوار" استان فارس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مطلع شدند افرادی به نام های "س – الف" و "م الف" درمنزل خود واقع در یکی از روستاهای شهرستان "کوار" مبادرت به نگهداری و خرید وفروش موادمخدرمی کنند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در بازرسی از منزل این دوقاچاقچی، مقدار 238 کیلوگرم تریاک که داخل انبارعلوفه زیرکیسه های غلات "جو"جاسازی شده بود و مقدار۲۰کیلوگرم تریاک نیز داخل یک دستگاه خودرو "پژوپارس" که درحیاط منزل پارک بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان "داراب" پس از اطلاع از ورود یک محموله موادمخدر به آن شهرستان، در مسیر تردد قاچاقچیان مستقر واقدام به ایست و بازرسی از خودرو های عبوری کردند.

سردار "گودرزی" گفت: هنگام کنترل خودروها ماموران به یک دستگاه خودرو "پراید" مشکوک، آن را متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار 28 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز