توقیف دو خودرو با خلافی فراوان در جاده های جنوبی فارس

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۸:۰۱
کد خبر: ۳۳۸۱۹۹
توقیف دو خودرو با خلافی  فراوان در جاده های جنوبی فارس
فرمانده پلیس راه جنوب استان فارس، از توقیف دو خودرو با خلافی بالای ده میلیون ریال در جاده های جنوبی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدحسین گودرزی" با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشگری از بروز تخلفات حادثه ساز و برخورد با خودروهای متخلف، دو دستگاه خودرو طی 48 ساعت گذشته به علت خلافی بالای ده میلیون ریال در جاده های جنوبی استان توقیف شدند.

وی اظهار داشت: در این راستا یک دستگاه خودرو سواری "پژو 405" و یک دستگاه "اتوبوس" که خلافی آنها جمعا" 50 میلیون ریال بود توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه جنوب استان فارس خاطرنشان کرد: خودرو سواری "پژو 405" توسط ماموران پلیس راه "لارستان" و "اتوبوس" توسط ماموران قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس توقیف شده است.

واژگونی اتوبوس و بی احتیاطی راننده پراید 8کشته و زخمی دربرداشت

برخورد یک دستگاه خودرو "پراید" با یک دستگاه خودرو "سوناتا" سه کشته و دو مصدوم و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده های فارس سه مجروح در برداشت.

 فرمانده پلیس راه شمال استان فارس با اعلام این خبر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو "پراید" با یک دستگاه خودرو سواری "سوناتا" در جاده "سعادتشهر" به سمت شهرستان "ارسنجان"، راننده و دو سرنشین سواری "پراید" جان خود را از دست دادند.

سرهنگ "کسری سیروسی" با اشاره به مصدومیت راننده و سرنشین خودرو سواری "سوناتا" افزود: افسر کارشناس پلیس راه از صحنه تصادف بازدید،‌علت حادثه بی احتیاطی از جانب راننده "پراید و تجاوز به چپ وی اعلام شده است.

وی گفت: در حادثه دیگری در در کمربندی شیراز (پل فسا) یک دستگاه خودرو اتوبوس "ولوو" با 44 سرنشین که از شهرستان "کرمان" به "شلمچه" در حرکت بود به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگونی شد.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس  اظهار  داشت: در این حادثه تعداد سه نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز