فرمانده انتظامی فارس:

محموله ۵۰۰ کیلوگرمی موادمخدر در آتش سوخت

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۴:۵۶
کد خبر: ۳۸۵۵۱۴
فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در شهرستان نی ریز استان خبر داد که پس شناسایی توسط پلیس، محموله 500 کیلوگرمی موادمخدر را به آتش کشیدند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس ،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز مطلع شدند یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مقدار قابل توجهی موادمخدر است و سرنشینان خودرو قصد دارد این محموله موادمخدر را از محورهای فرعی اطراف ایستگاه بازرسی قطروئیه عبور دهند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان خودرو آنها را مشاهده و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران، با سرعت زیاد متواری شد.
فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز، راننده و سرنشین خودرو با استفاده از بنزین خودرو حامل موادمخدر را آتش زده و اقدام به فرار کردند که با تلاش ماموران هردو قاچاقچی اهل وساکن جیرفت، دستگیر شدند.
سردار گودرزی گفت: در بررسی خودرو آثار ۳۰ الی ۴۰ بسته تریاک و ۴۰ الی ۵۰ بسته هروئین (حدود ۵۰۰ کیلوگرم) که در آتش سوخته و امحاء شده بود، مشاهده و در نهایت میزان ۱۴ کیلوگرم تریاک و ۸۰۰ گرم هروئین سالم از مواد سوخته شده جداسازی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز