مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس خبرداد:

افزایش ۴۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی در فارس

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۱:۳۶
کد خبر: ۳۸۵۵۱۵
افزایش ۴۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی در فارس
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از افزایش 40 درصدی اقامت مسافران نوروزی خبر داد .
به گزارش  خبرگزاری برنا ازفارس،  دکتر مصیب امیری اظهارداشت: طبق آمارهای ارایه شده از 28 تا 29 اسفندماه بیش از 225 هزار و 962 نفر شب در واحدهای اقامتی استان اسکان یافتند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل طی این دو روز 40 درصد افزایش داشته است .
وی افزود: واحدهای اقامتی استان شامل هتل ، هتل آپارتمان ، مهمانپذیر ، کمپ های موقت ، کلاس ها مدارس ، منازل استیجاری و چادرهای مسافرتی و مهمانسراها ،خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی است که بیشتر اقامت در مدارس با رقم 161 هزار و 26 نفر شب و 13 هزار و 767 نفر شب در هتل هااست.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس در ادامه به آمار بازدید گردشگران از اماکن تاریخی نیز اشاره کرد و گفت : از تاریخ 25 تا 29 اسفندماه نیز بیش از 112 هزار و 466 نفر از اماکن تاریخی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس بازدید داشتند .
امیری تاکید کرد: طی مدت مذکور بیش از 27 هزار و 720 نفر از مجموعه حافظ ، 23 هزار و 471 نفر از تخت جمشید ، 17 هزار و 627 نفر از مجموعه سعدی و 17 هزار و 16 نفر از مجموعه پاسارگاد و 11 هزار و 33 نفر از مجموعه ارگ کریمخانی دیدن کردند .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز