آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷:۳۰
کد خبر: ۳۹۷۸۴۵
آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری
دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری با شعار «همکاری مشترک جهانی برای افزایش بهره­وری در کشاورزی ایران» عصر امروز با حضور معاون وزیر کشاورزی در امور مکانیزاسیون، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، معاون امور اقتصادی استانداری فارس، نماینده شرکت بی ال سی و جمعی از مسئولین استان فارس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری در مساحتی بالغ بر 20000 متر مربع با حضور 250 شرکت در غالب 1500 غرفه در 5 سالن مسقف نمایشگاهی و فضای باز برگزار گردیده است.

عبدالناصر اسکندری ابراز داشت: در این نمایشگاه 85 شرکت خارجی از 9 کشور دارای فناوری در حوزه کشاورزی از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، کانادا، ایتالیا، هلند، بلاروس، ترکیه و چین  حضور دارند و برای اولین بار سفرای کشورهای آلمان و فرانسه و نیز هیأتهای تجاری از دیگر کشورها به بازدید از این نمایشگاه پرداختند.
وی به دعوت از بهترین اساتید دنیا در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با همکاری اتاق بازرگانی 4 کنفرانس در حوزه های مختلف از جمله بررسی مشکلات شایع کشاورزی و ارائه راهکارها برگزار می شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس افزود: بخش کشاورزی به واسطه مولد بودن در حوزه های اقتصادی تاثیر بسزایی در روند توسعه اقتصاد کشور خواهد داشت، ازاین­رو با توجه به مزیت نسبی استان فارس در کشاورزی و تولید محصولات و ادوات کشاورزی امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه گامی مؤثر در این حوزه برداریم.
اسکندری همچنین عنوان کرد: علاقمندان، متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می توانند تا دهم اردیبهشت ­ماه از ساعت 15:30 الی 21:30 جهت بازدید از این نمایشگاه  به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز