مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس خبر داد:

راه اندازی موسسه تحقیقات کشاورزی ایرانی آلمانی در شیراز

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰:۱۲
کد خبر: ۳۹۸۳۷۱
راه اندازی موسسه تحقیقات کشاورزی ایرانی آلمانی در شیراز
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس از تفاهم آلمانی ها با ایران برای راه اندازی موسسه تحقیقات کشاورزی آلمانی - ایرانی در شیراز خبر داد.
بهگزارش خبرگزاری برنا ازفارس،مهندس عبدالناصر اسکندری در حاشیه دیدار معاونان وزارتخانه های کشاورزی ایران و آلمان از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و نهاده های کشاورزی که در شیراز برگزار می شود، بیان کرد: در جلسه ای که در اتاق بازرگانی برگزار شد، آلمانی ها به تفاهم اولیه ای رسیدند که بر آن اساس یک موسسه تحقیقات کشاورزی آلمانی-ایرانی را در شیراز راه اندازی کنند تا محققان دو کشور در کنار یکدیگر بتوانند کارهای تحقیقات پایه ای را در ایران انجام دهند.
اسکندری گفت: این اولین نمایشگاه بین المللی بود که در این سطح برگزار می شد و ما در اینکونه نمایشگاهها به دنبال انتقال تکنوولوژی هستیم و من مطمئن هستم این غرفه داران که صاحبان تکنولوژی و از شرکت های صاحب تکنولوژی در آلمان هستند می توانند کمک بسیار زیادی کنند تا این امر مهم اتفاق بیافتد.
وی افزود: شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه، داشته های خود را در معرض نمایش قرار داده اند و حالا نوبت ما هست که از داشته های آن ها به نحو احسن استفاده کنیم.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس در پایان با اشاره به برگزاری 4 روزه این نمایشگاه در شیراز تصریح کرد: فردا جمعه روز آخر نمایشگاه است و من از همه دست اندرکاران امور کشاورزی، اساتید دانشگاهها، دانشچویان، صاحبنظران و عموم مردم دعوت می کنم به نمایشگاه آیند و در جهت توسعه و رشد کشاورزی کشور از تکنولوژی کشورهای پیشرفته بهره ببرند.
 
نظر شما