معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری

۴۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان فارس خریداری شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۶:۱۴
کد خبر: ۴۱۸۸۹۸
۴۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان فارس خریداری شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با بیان این که تاکنون بیش از 490 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت : دغدغه اصلی کشاورزان می بایست معطوف به تولید باشد.
به گزارش  خبرگزاری برنا از  فارس، استانداری فارس، یداله رحمانی در کارگروه استانی خرید گندم، گفت: دستگاه های ذیربط در امر خرید گندم با ارائه خدمات و تسریع در انجام مراحل گوناگون این امر شامل خرید، حمل و نقل و پرداخت وجه به کشاورزان می توانند بخش عمده ای از نگرانی و دغدغه کشاورزان استان را برطرف نمایند.
وی با بررسی موضوعات مطرح شده در این کارگروه افزود: در شرایط کنونی که گندم یکی از محصولات راهبردی هر کشوری به حساب می آید، تولید، برداشت حمل و ذخیره آن از مهمترین وظایف ما به شمار می آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همچنین تاکید کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط بایستی با نظارت مستمر بر فرایند خرید از واسطه گری و دلالی ممانعت به عمل آورند و مراکز تعیین شده خرید گندم صرفاً مبادرت به خرید گندم شناسنامه دار از کشاورزان نمایند.
وی در پایان با قدردانی از زحمات کشاورزان و عوامل کلیدی در بخش تولید و خرید گندم، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، علی رغم تداوم خشکسالی در سطح استان، با تدابیر و اقداماتی که انجام گردیده تاکنون میزان تولید و خرید تضمینی در سطح استان حداقل بیش از 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته  و پیش بینی  می کنیم این روند تا پایان فصل خرید گندم تداوم داشته باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز