کشف ۱۵۶ کیلوگرم تریاک در فارس

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۵:۴۸
کد خبر: ۴۲۲۸۲۰
کشف ۱۵۶ کیلوگرم تریاک در فارس
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 156 کیلو و 500 گرم تریاک و دستگیری 10 قاچاقچی موادمخدر، طی چهار عملیات جداگانه در فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "محمدجعفر تولایی" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند اعضاء یک باند قصد انتقال یک محموله موادمخدر از استان فارس به استان خوزستان بایک دستگاه کامیون باری دارند که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ این محموله را اسکورت می کند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان در جاده شیراز به سمت کازرون هردو خودرو را توقیف، سه نفر سرنشین آن خودروها را دستگیر و در بازرسی از کامیونت ۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرزماهرانه ای جاسازی شده بود کشفکردند.
در عملیات دیگری ماموران یک دستگاه تریلی دانگ فنگ حامل موادمخدر را که بوسیله یک دستگاه خودرو سواری جک سفید رنگ را در ورودی شهر شیراز از سمت شهرستان فسا شناسایی،‌متوقف و ضمن دستگیری هردو راننده خودرو، در بازرسی از تریلر ۲۷ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک که به شکل بسیار ماهرانه ای در قسمت دیفرانسیل محور عقب کامیون جاسازی شده بود کشف کردند.
ماموران در شیراز نیز ضمن شناسایی سه خرده فروش موادمخدر آنها را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت آنها  ۲۹ کیلو۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
در شهرستان خرمبید استان نیز ماموران انتظامی آن شهرستان  در ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه اتوبوس که از سمت شیراز به طرف تهران در حرکت بود، 59 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در اتوبوس جاسازی شده بود کشف و در این رابطه دو نفر را دستگیر کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز