افتتاحیه طرح اوقات فراغت«آسمانی ها» در شیراز

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۲۸۶۹۶
افتتاحیه طرح اوقات فراغت«آسمانی ها» در شیراز
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» ویژه کانون های مساجد کشور در شیراز خبر داد و گفت: این مراسم 20 تیرماه با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور در سالن ولایت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رضا باقری اظهارداشت:مراسم افتتاح این طرح با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور و مسئولان کشوری و استانی 20 تیرماه در سالن ولایت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.
وی افزود: در این مراسم جمعی از ائمه جماعات، مدیران، رابطان فرهنگی و اعضای برادر و خواهر کانون های مساجد شیراز و حومه حضور دارند.
  سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به برنامه های این مراسم، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان ضمن زیارت حرم مطهر، در برنامه های رونمایی از پوستر طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» ویژه کانون های مساجد کشور، تجلیل از فعالان طرح اوقات فراغت، قرعه کشی و اهدای جوائز به شرکت کنندگان در مراسم حضور خواهند یافت.
 باقری همچنین عنوان کرد: 2 نفر از مدیران برادر و خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شیراز نیز به نمایندگی از سایر کانون ها گزارشی از برنامه های طرح اوقات فراغت کانون مسجد خود را ارائه می کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز