مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس:

شورای قرآنی بانوان در فارس راه اندازی می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۷:۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۴۵۸۰۵
شورای قرآنی بانوان در فارس راه اندازی می شود
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: راه‌اندازی شورای قرآنی بانوان در فارس و اهتمام بر تخصصی کردن فعالیت‌های قرآنی مورد توجه دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سیده معصومه دستغیب در همایش تجلیل از بانوان قرآنی، با اشاره به این که حافظان از نور قرآن بهره می برند، گفت: دفتر بانوان استانداری فارس با تمام توان در خدمت حافظان و عاملان قرآن برای نهادینه کردن آموزش های قرآنی است.
وی از راه‌اندازی شورای قرآنی بانوان در استانداری فارس خبر داد و گفت: به دلیل اینکه جمعیت زیادی از حافظان، قاریان و فعالان قرآنی را بانوان تشکیل می‌دهند و بخش عمده‌ای از آنان نیز در مؤسسات و سازمان‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، لذا تصمیم گرفتیم تا چنین شورایی را برای ساماندهی، برنامه‌ریزی، حمایت و تخصصی کردن فعالیت‌های قرآنی بانوان استان راه‌اندازی کنیم.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با بیان اینکه در راستای تشکیل این شورا برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد، افزود: نخستین محفل قرآنی این شورا طی چند ماه اخیر در شیراز برگزار شد و این دومین محفل قرآنی است که ما برگزار می‌شود که در آن از 20 نفر از بانوان حافظ کل قرآن شیراز که در سال جاری در مؤسسه جامعه القرآن و اهل بیت(ع) موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند، تقدیر به عمل خواهیم آورد.
دستغیب بیان کرد:‌ در این همایش از سازمان‌های دولتی و غیردولتی دعوت به عمل آوردیم تا در برنامه‌های بلندمدت خود را با همکاری آن‌ها اجرا کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت توجه به مفاهیم قرآن در زندگی اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای که خیلی مهم نظر می‌رسد، بحث سبک زندگی قرآنی است که امروزه ما به صورت جدی نیاز داریم تا مفاهیم قرآن در زندگی روزمره بانوان نهادینه شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس افزود:  بر این اساس برنامه‌ریزی کردیم و مفاهیمی که در آن‌ها به بحث صرفه‌جویی و اقتصاد مقاومتی و تحکیم نهاد خانواده اشاره کرده است را استخراج کرده و در اختیار بانوان قرار خواهیم داد.
دستغیب با تأکید بر لزوم اهمیت و تشویق فعالان قرآنی گفت: اگر بانوان خود را به سمت فعالیت‌های قرآنی هدایت کرده و از آن‌ها تجلیل کنیم و همچنین به عنوان یک الگو معرفی کنیم، یک خدمت بزرگ به جامعه بانوان و خانواده صورت گرفته است.
وی در بخش پایانی سخنان خود خواستار همکاری و تعامل مثبت سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی در اجرای برنامه‌ریزی‌های شورای قرآنی بانوان استان شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز