"پرواز همای" در باغ عفیف آباد شیراز

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴:۴۳
کد خبر: ۴۴۶۰۵۹
پرواز همای در باغ عفیف آباد شیراز
کنسرت "پرواز همای" در باغ عفیف آباد شیراز یک شهریور ٩٥ ساعت ٢١ طنین انداز می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مدیر موسسه فرهنگی هنری توانگستر ایلیا از اجرای کنسرت پرواز همای در شیراز خبر داد و گفت: این کنسرت با همراهی گروه ثابت ایشان و گروه مستان برگزار می شود.
حسین عبداللهی با بیان این که در روز اول  باغ عفیف آباد شیراز میزبان این گروه هنری خواهد بود گفت: این کنسرت  راس ساعت ٢١ برگزار می شود و طی آن پرواز همای آثار آلبوم مستان و برخی از قطعات اجرای اخیر خود در کاخ نیاوران را برای مخاطبان خواهد خواند.
تهیه کننده و برگزارکننده این کنسرت در ادامه با اشاره به آغاز بلیط فروشی از روز شنبه گذشته گفت: بلیطهای این کنسرت از طریق آموزشگاههای معتبر موسیقی شیراز و همچنین سایت اینترنتی SHIRAZTIC.IR به علاقمندان عرضه می شود.
به گفته عبداللهی، علاقمندان میتوانند با مراجعه به آموزشگاههای موسیقی همچون آبنوس، سارنگ، باریتون، باران و ماهور نسبت به تهیه بلیط اقدام و یا در صورت بروز مشکل با شماره ٣٢٣٤٠٩٣٩ تماس حاصل نمایند.
مدیر موسسه فرهنگی هنری توان گستر ایلیا در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فعالیت افراد غیر مرتبط و غیر مسئول دلال در حوزه تهیه کنندگی برنامه های هنری و به خصوص کنسرت های موسیقی اظهار داشت: همشهریان باید به این نکته توجه داشته باشند که این گونه افراد هیچ تعهدی در قبال خدماتی که باید ارایه شود ندارند بر همین اساس توصیه میکنیم که برای استفاده از برنامه های هنری که در شیراز برگزار می شود حتماً از طریق مبادی و موسسات رسمی و دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز