رئیس کل دادگستری استان:

عملکرد پلیس، بیانگر دلسوزی و مسئولیت پذیری کارکنان نیروی انتظامی است

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۸:۳۰:۱۷
کد خبر: ۴۶۴۵۳۱
عملکرد پلیس، بیانگر دلسوزی و مسئولیت پذیری کارکنان نیروی انتظامی است
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پلیس بیانگر دلسوزی و مسئولیت پذیری کارکنان نیروی انتظامی است، گفت: عملکرد مأموران پلیس فارس، مثال زدنی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر " علی القاصی مهر" در نشست مشترک قضائی با فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان نیروی انتظامی، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از زحمات شبانه روزی و اقدامات مجموعه نیروی انتظامی تقدیر به عمل آید و لازم است تا مردم نیز قدردان این امنیت و آرامش حاکم بر جامعه باشند.
وی ادامه داد: خوشبختانه هر روز شاهد پیشرفت و ارتقاء وضعیت امنیتی در کشور و به ویژه استان فارس هستیم.
رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات دو سال اخیر پلیس فارس در برخورد با اشرار، گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان فارس در برخورد با کسانی که احساس ناامنی و بی اعتمادی را در بین مردم رواج می دادند، به خوبی عمل کرد.
القاصی مهر ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه دستگاه قضائی استان از پلیس فارس، افزود: اراده و اهتمام خوبی بین دستگاه قضائی و پلیس وجود دارد .
وی با بیان اینکه در مقایسه با چند سال گذشته وضعیت امنیتی استان رو به بهبود و ارتقاء است، گفت: بروز جرائم در جامعه ریشه در مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد و باید در این خصوص اقدامات لازم توسط نهاد های متولی انجام شود.
رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: برای دست یافتن به جامعه ای با امنیت کامل نیاز به پیشگیری در همه عرصه ها است و پلیس و دستگاه قضائی در این راستا همه فعالیت های خود را انجام خواهند داد.
القاصی مهر تصریح کرد: با همدلی و هماهنگی بین پلیس و دستگاه قضائی و همچنین دلسوزی ها و تلاش های سردار "احمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی استان، نظم و امنیت خوب و مناسبی بر جامعه حاکم است.
آموزش کارکنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد
در ادامه، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی با بیان اینکه آموزش کارکنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در همین راستا تشکیل شده است.
سردار  احمد علی گودرزی با بیان اینکه روزانه بیش از سه هزار تماس با پلیس 110 استان برقرار می شود، افزود: 54 درصد از این تماس ها عملیاتی می گردد که این نشان از گستردگی و سنگینی کار دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز بهترین شرایط امنیتی در استان فارس وجود دارد، خاطر نشان کرد: هماهنگی و تعامل بسیار مناسبی بین پلیس و دسنتگاه قضائی استان وجود دارد که زمینه ساز ایجاد امنیت است.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با اقدامات انجام شده و تشکیل قرارگاه جهادی صیانت و سلامت اداری، جرائم داخلی کارکنان 53 درصد کاهش داشته است.
گودرزی در پایان نقش دستگاه قضائی در ایجاد امنیت را بی بدیل عنوان کرد و گفت: امیدواریم با هماهنگی های بیشتر، شاهد ارتقاء و حفظ نظم و امنیت در سطح استان باشیم
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز