معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس:

مدیران نظارت بیشتری بر فعالیت ها در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۳:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۸۵۱
مدیران نظارت بیشتری بر فعالیت ها در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان برای تسهیل در امور سرمایه گذاری استان بر عملکرد رده های میانی و کارشناسی خود نظارت بیشتری داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یدالله رحمانی در سی و نهمین جلسه کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان، افزود: در حالی که در سطح استان شاهد همراهی همه جانبه مدیران کل و روسای سازمان های استانی در بحث سرمایه گذاری هستیم اما در سطوح میانی و پایین تر شاهد نارسایی های جدی در امر خدمات رسانی  برای سرمایه گذاران هستیم که بسیار جای نگرانی دارد.
وی ادامه داد: قابل تامل است که در استان شاهد دالانی طولانی، ناهموار و پیچیده برای سرمایه گذاران هستیم که باعث تحلیل نیرو و انرژی آن ها در این مسیر غیر ضروری می شود.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: همه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان در صورت اراده کمک به امر سرمایه گذاری در استان، به آن سطح از بلوغ فکری و اجرایی رسیده اند که بتوانند با معیارهای علمی، سرمایه گذار را از زمین خوار تشخیص دهند.
رحمانی اظهار داشت: سرمایه گذاری و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران از موضوعات و اهداف اصلی دولت است که همه وظیفه داریم برای تحقق آن، مسیرهای میانبر و کوتاه تر را البته در چارچوب قانون برای سرمایه گذاران واقعی طراحی و اجرا کنیم.
وی ادامه داد: بایستی فرایند کار را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که کلیه سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان فعالیت های خود را شروع نمایند تا با بهره گیری از حداکثر توان نیروهای ادارات مستقر در آن مرکز، ضمن مشاوره های لازم در صدور مجوزها نیز تسریع به عمل آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: حمایت استانداری نیز از دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان در بحث خدمات دهی و سرمایه گذاری، حمایت همه جانبه است و در تمامی مراحل نیز این حمایت ادامه خواهد داشت.
در این جلسه که اعضای ثابت و نمایندگان دستگاه های اجرایی و اقتصادی عضو کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان حضور داشتند، مشکلات شرکت پرشین کارتن و شرکت کاغذ زاگرس مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.
نظر شما