رئیس هیأت ورزش های همگانی شیراز :

راهیابی ۳ تیم از شیراز به مسابقات جهانی رباتیک هندوستان

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۷:۵۱
کد خبر: ۴۸۵۷۵۶
راهیابی ۳ تیم از شیراز به مسابقات جهانی رباتیک هندوستان
رئیس هیأت ورزش های همگانی شیراز از راه یابی 3 تیم به المپیاد جهانی رباتیک (WRO)خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، هادی شه دوست شیرازی گفت: ازمجموع 14 تیم راه یافته به مسابقات از کشور جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان شیرازی با  3 تیم دانش آموزی به المپیاد جهانی رباتیک اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات بزرگترین رویداد رباتیکی دانش آموزی است که بیش از 90کشور در این مسابقات حضور دارند، گفت:  براساس قوانین این مسابقات، دانش‌آموزان سراسر دنیا با ابزار EV3 لگوی آموزشی ربات‌های خود را طراحی کرده و می‌سازند و آماده رقابت با همدیگر می‌شوند.
425637967_228661_8135818128390690028
او اظهار کرد: لگوی آموزشی یک روش جدید آموزش در زمینه رشد خلاقیت و یاددهی حل مسئله برای فعالیت بیشتر دانش‌آموزان در دنیا است.
رییس هیات ورزشهای همگانی شیراز افزود: شیراز همانگونه که پایتخت فرهنگی و تمدن این سرزمین است می تواند در حوزه تفکر خلاق و مهارت حل مسئله نیز سرآمد کشور باشد.
شه دوست در ادامه بیان داشت: اینکه بالغ بر 20 درصد شرکت کنندگان کشور عزیزمان در این عرصه بین المللی را نوجوانان و جوانان شیرازی تشکیل می دهند نشانه وجود زمینه های اندیشه خلاق در شهر مقدس شیراز است.
رئیس هیأت ورزش های همگانی شیراز ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت اظهار داشت، جای مسرت است که  هیات ورزش های همگانی  شیراز همواره در حوزه بازی های فکری از توان و ظرفیت خوبی برخوردار بوده است.
وی خاطر نشان کرد: تیمهای کمیته بازی های فکری هیأت ورزش های همگانی شهرستان شیراز، آذر ماه سال جاری تحت پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دهلی‌نو پایتخت کشور هندوستان اعزام و با تیم هایی بیش از 90 کشور دنیا به رقابت خواهند پرداخت.
وی در پایان ضمن تشکر از خانواده های این عزیزان و تلاش های شبانه روزی مربیان و کادر فنی مؤسسه الگوی ساخت و اندیشه خلاق، برای آنان آرزوی موفقیت نمود.
425625001_230055_4883054462752602094
همچنین سرپرست تیم های اعزامی و مسئول کمیته بازی های فکری هیات ورزش های همگانی شیراز با اشاره به برگزاری مسابقات رباتیک انتخابی هندوستان افزود: مسابقات دانش‌آموزی المپیاد جهانی رباتیک (WRO) همه ساله برگزار و هر سال یکی از کشورهای برگزار کننده آن است.
 هادی تیز دست ادامه داد: مسابقات امسال WRO در ماه نوامبر (آذر ماه) در کشور هندوستان برگزار  می‌شود و کشورهایی که نمایندگی لگو در آن فعالیت دارد و کلاس‌های آموزشی لگو برگزار و منتخب خود را به این مسابقات اعزام می‌کنند.
وی با بیان اینکه این مسابقات دارای نظم و تقویم مشخصی است که توسط سازمان WRO برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود، تصریح کرد: کمیته بازی های فکری هیات ورزش همگانی شیراز نیز اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
تیزدست با اشاره به ترکیب تیم اعزامی شیراز در مسابقات جهانی افزود: سید پرشان معینی اردکانی، سید استز قریشی نژاد، محمد درخشنده گلپایگان، سینا کیارش، آرشام هاشمی زاده، عرشیا عربی، اشکان طاهری، علی رودکی، ایلیا اجاقی با مربی گری امیر تهور در مسابقات حاضر خواهند شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز