معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس:

آگاهسازی خانواده ها نجات جامعه است

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۸:۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۸۶۵۹۶
آگاهسازی خانواده ها نجات جامعه است
معاون اجتماعی استان گفت: نجات خانواده و آگاهسازی خانواده ها نجات جامعه می باشد و پلیس فارس آماده ی خدمتگزاری به خانواده ها در ارائه مشاوره و آموزش است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "کاووس محمدی" در جلسه تعاملی با مسئول کانون مشاوره خانواده ی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز،‌اظهار کرد: به منظور پیشگیری از آسیب ها و جرائم فرارویِ خانواده ها در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، پلیس فارس آماده برگزاری کلاس ها و جلسه های آموزشی و اجرای طرح حای متنوع آموزشی است.
وی با بیان اینکه طرح همیار سرباز از جمله مواردی است که می توان به منظور پیشگیری از برخی از جرائم در بین سربازان اجرایی شود،‌خاطر نشان کرد: خانواده اولین و مهم ترین پایه گذار شخصیتی و معیارهای فکری فرزندان که نسل آینده ما را تشکیل می دهند هستند و نقش حیاتی در تعیین سرنوشت، سبک و خط و مشی زندگی آتی آنان دارد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: از آنجا که نجات خانواده و آگاه سازی خانواده ها نجات جامعه می باشد، پلیس فارس آماده ی خدمتگزاری در برگزاری کلاس های آموزش و مشاوره برای خانواده ها به خصوص خانواده های محترم کارکنان پایگاه هوایی شهید دوران است.
در این جلسه جانشین عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی نیز از زحمات کارشناسان مرکز مشاوره ی معاونت اجتماعی در برگزاری کلاس های آموزش و مشاوره به خانواده های پایگاه شهید دوران تشکر و قدردانی کرد و خواهان استمرار این برنامه ها شد .
سرهنگ "خوش بین" تعامل و همکاریِ شش ساله مرکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و حضور مشاوران این مرکز در ارائه مشاوره به خانواده پایگاه هوایی را در پیشگیری از آسیب های فراروی دانش آموزان و خانواده ها بسیار موثر و مثمر ثمر دانست و اظهار امیدواری کرد؛ به یمن حضور سرهنگ محمدی در معاونت اجتماعی پلیس فارس، فعالیت های آموزشی و فرهنگی در پایگاه هوایی شهید دوران گسترش یابد .
نظر شما