بارندگی درفارس ادامه دارد/عملکرد مطلوب مدیریت بحران استان

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۰:۴۹
کد خبر: ۵۲۲۱۰۸
بارندگی درفارس ادامه دارد/عملکرد مطلوب مدیریت بحران استان
بارندگی و نزول رحمت الهی در استان فارس ادامه دارد و با تلاش مطلوب مسئولان مدیریت بحران استان ازهرگونه خطری جلوگیری شده است.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس،  درطول هفته سراسر استان فارس شاهد بارش باران بودو برهمین اساس بیشتر سدهای تاحدودی استان آبگیری شدند که این موضوع باعث شادی مردم شده است.
با تلاش راهداران و ستاد مدیریت بحران فارس بیشتر راههای استان فارس باز هستند و رفت و آمد وسایل نقیله ادامه دارد.
آسمان استان فارس  جمعه    29 بهمن،ابری و مه آلود همراه با بارش باران در مناطق جنوبی با شدت بیشتر در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید و با احتمال تگرگ در برخی نقاط استان و بارش برف در نواحی سردسیر و شمالی است.
شنبه 30  بهمن نیز ،آسمان نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان گاهی وزش باد نسبتا شدید بتدریج کاهش ابر و کاهش دمای شبانه است.
در شهر شیراز بارندگی از عصرروزگذشته با شدت فراوان شروع شده و به همین دلیل مردم شاهد جاری شدن آب در رودخانه خشک هستند و به منظور حفظ سلامتی شهروندان  کنارگذرهای شهر شیراز مسدود شده اند و خودروها باید از مسیر های دیگر عبور کنند.
شهردار شیراز طی اطلاعیه به شهروندان شیرازی هشدار داده است  که  در پی بارش شدید باران در استان فارس و به‌ویژه شهر شیراز و روستای اطراف،  مردم از کناره‌های رودخانه‌ها و روان‌آب‌ها دور شوند تا حادثه ای برای آنها اتفاق نیفتد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز