رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

خدمت در روابط عمومی سلامت، نیازمند انگیزه ای قوی و نبوغی سرشار است

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۷:۵۸:۰۱
کد خبر: ۷۰۸۱۸۳
خدمت در روابط عمومی سلامت، نیازمند انگیزه ای قوی و نبوغی سرشار است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آستانه فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به ویژگی های خاص خدمت در روابط عمومی حیطه های مرتبط با سلامت، این امر را مستلزم انگیزه ای قوی و نبوغی سرشار دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر "علی بهادر"، در پیامی به مناسبت این روز، از تلاش های شبکه گسترده فعالان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تقدیر کرد.
در متن این پیام، آمده است:
امروز در دنیایی زندگی می کنیم که هر رخدادی، در هر گوشه ای از جهان، می تواند در لحظه ای، سرتاسر پهنه کره خاکی را در برگیرد. اما بی شک برای پیشتازی در این عرصه، باید همت و هنر را به هم آمیخت و همراه با پیشرفت تکنولوژی های روز، قدم در این عرصه نهاد که تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی، به زیبایی، به این هنر آراسته اند.
امروز روابط عمومی، خود را در قامت دانشی روزآمد به دنیا معرفی کرده و دست اندرکاران این عرصه، به انواع علوم روز دنیا مجهزند تا بتوانند پرچمداری شایسته برای شناساندن دقیق سازمان خود به مخاطبان باشند.
اما ورود به این عرصه، وقتی سخن از سازمانی در میان است که به حیاتی ترین موضوع جامعه، یعنی سلامت مردم پیوند خورده، یقینا انگیزه ای قوی، نبوغی سرشار، همتی والا و دانشی کارآمد می طلبد.
و امروز شبکه گسترده مدیران و کارشناسان محترم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در بیمارستان ها، شبکه های بهداشت و درمان، دانشکده ها، معاونت ها و ستاد مرکزی دانشگاه، با عزمی راسخ، ایمان به رسالت والای ارتقای سلامت در جامعه و انعکاس شایسته دستاوردها و خدمات یکایک مجموعه پهناور دانشگاه، در این وادی، گام هایی موثر نهاده اند.
ثمره این تلاش ها، جذب همدلی مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی با مجموعه دانشگاه، ارتقای دانش عمومی سلامت در جامعه، اثربخشی موثر خدمات و ترسیم چهره ای روشن از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در اذهان است.
بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به یکایک شما تلاشگران خدوم این عرصه که تحقق آرمان های متعالی سلامت، به مدد و پشتکارتان فراهم گشته، تبریک و تهنیت گفته و قدردان تلاش های شبانه روزی شما در تحقق اهداف دانشگاه هستیم.
امید است به یاری پروردگار متعال و همت و ایمان شما عزیزان روابط عمومی در کنار دیگر اعضای مجموعه دانشگاه، بتوانیم به اهداف والای نظام سلامت، دست یابیم.
نظر شما