رئیس هیات پزشکی، ورزشی فارس :

تلاش برای خدمات رسانی مطلوب به ورزشکاران

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۳:۲۲
کد خبر: ۷۳۹۶۴۸
تلاش برای خدمات رسانی مطلوب به ورزشکاران
رئیس هیات پزشکی، ورزشی فارس گفت: تلاش برای خدمات رسانی مطلوب به ورزشکاران باعث شده تا تعداد ورزشکاران در هیات پزشکی ورزشی رشد 12درصدی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس،دکتر کاوه باشتی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت‌های این هیات به‌صورت دقیق با دیگر استان‌ها مقایسه و  پایش می‌شود تا عقب‌ماندگی در این زمینه به وجود نیاید که با تلاش‌های صورت گرفته در بیشتر قسمت‌ها در کشور در جایگاه نخست قرار گرفته‌ایم.
وی درادامه بیان کرد:  با تلاش های انجام شده کمیته درمان، روابط عمومی و هیات پزشکی، وزشی استان فارس رتبه نخست در کشور را کسب کرده اند که این موفقیت در سایه تعامل، همدلی و نگاه علمی به مسائل شکل‌گرفته است.
رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس سپس عنوان کرد:با استفاده از خدمات الکترونیک زمان رسیدگی به پرونده ورزشکاران آسیب‌دیده از زمان تشکیل پرونده در هیات تا ارسال آن به فدراسیون تنها 2روز طول می‌کشد که این کاهش زمانی درنتیجه توسعه خدمات الکترونیک بوده است.
باشتی صدور کارت آنلاین برای  ورزشکاران را از دیگر خدمات هیات پزشکی، ورزشی فارس دانست و بیان کرد: در همین راستا با خرید وسایل موردنیاز، زیرساخت‌های هیات در شهرستان‌ها نیز تجهیز شده است.
 خدمات رسانی مطلوب هیات  در المپیاد دانشجویی
وی سپس به فعالیت چشمگیر این هیات در المپیاد دانشجویی در شیراز اشاره کرد و افزود دراین رقابت ها : 1یک هزار و 500 ساعت خدمات پزشکی ارائه شد که شایع‌ترین آسیب‌دیدگی در بین ورزشکاران آسیب‌دیدگی ناحیه زانو بود وورزشکاران آسیب‌دیده این رقابت ها  به‌صورت خارج از نوبت توسط متخصصان دیده شدند.
رئیس هیات پزشکی، ورزشی استان فارس افزود: با توجه به رقابت‌های المپیاد دانشجویی طرح پژوهشی بررسی علل آسیب‌دیدگی‌های ورزشی  توسط  کمیته‌ای بررسی خواهد شد تا به‌صورت علمی علل آسیب‌دیدگی‌ها مشخص شود.    
باشتی همچنین ابرازداشت: دیگر کشورها از خدمات هیات پزشکی، ورزشی فارس استقبال کرده اند به گونه ای که امروز ورزشکاران  از کشورهای قطر، عمان، امارات  به شیراز آمده و مورد معاینه و درمان قرار می‌گیرند که چنین خدماتی به لحاظ ارزآوری به نفع کشور است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز