۱۵۰ فقره سرقت در پرونده سارقان درون خودرو

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۵۳۹۰۲
۱۵۰ فقره سرقت در پرونده سارقان درون خودرو
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند2 نفره سارقان درون خودرو و کشف 150 فقره سرقت از آن ها در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمد علی گودرزی" گفت :به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده توسط ماموران انتظامی کلانتری "18 ولیعصر" شهرستان شیراز، مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در بین خودرهای پارک شده در کوچه های خلوت، اقدام به سرقت از درون خودروها می کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران با گشت زنی های هدفمند و اقدامات اطلاعاتی، دو نفر سارق که در حین سرقت ضبط و باند از یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی که سارقان با رویت ماموران با یک دستگاه پژو 405 متواری شدند.
سردار گودرزی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز هر 2 نفر سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 150 فقره سرقت درون خودرو در شیراز اقرار کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کلیه صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون تعداد زیادی از شکات شناسائی شده اند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان حرفه ای، تعدادی قطعات خودرو و تلفن همراه مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.
سردار گودرزی با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، گفت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظر شما