مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

تلاش برای افزایش موفقیت در حوزه ورزش

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۷۲۸۸۵
تلاش برای افزایش موفقیت در حوزه ورزش
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت : با تلاش و جدیت بیشتر در رقابتهای بین المللی آینده به افتخارات و توفیقات بیشتری دست خواهیم یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،حیدر علی کامیاب اظهار داشت : خط مقدم اداره کل حوزه ورزش می باشد زیرا همه همکاران در این بخش و شهرستانها باید تلاش کنند تا یک ورزشکار بتواند صاحب مدال شود .
مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه در اجزا ورزش نیروی انسانی ماهر و پشتیبانی مالی دو بازوی توانمند در جهت پیشرفت می باشند گفت : نیروی توانمند با مهارت و تخصص لازم به مراتب میتواند با کمبود مسائل مالی هم کارهای بزرگی انجام دهد و این افتخاراتی که اخیرا در تورنمنت های مهم بین المللی برای استان فارس حاصل شد بدون تیم تخصصی شما امکان پذیر نبود و این روند قهرمان پروری باید با انگیزه وافر شما ادامه یابد و خللی در آن ایجاد نشود .
وی با بیان اینکه تقدیر از مدیر کل ، بخاطر وجود شما عزیزان است خاطرنشان کرد : در شرایطی که کشور دچار مشکلات اقتصادی است و کمترین اعتبارات را داریم خیلی زودتر به اهدفمان رسیدیم و این مهم حاصل کار نیروهای متخصص و زحمت کش در اداره کل ورزش و جوانان فارس بود که در نوع خود مثال زدنی و نمونه هستند .
دبیر عالی شورای ورزش فارس در ادامه سخنان خود گفت : ویژه گی بارز شما کارکنان این حوزه انسجام و یکی بودن شماست که باعث شده است توفیقات زیادی را برای مردم بدست آورید .
حیدرعلی کامیاب با اشاره به اینکه کیفیت کار هیاتهای ورزشی بخوبی ارتقا یافته است اظهار داشت : امروزه سمت سوهای خادمین ورزش استان برنامه محوری شده است و همه کسانیکه در ادارات شهرستانها و هیاتهای ورزشی در سطح استان زحمت می کشند به فکر سبقت گرفتن از دیگران هستند و دیگر با آن گذشته ای تلخ فاصله گرفته اند و این گفتمان واقعی ورزش می باشد .
وی ادامه داد و گفت : اکنون روسای هیات های ورزشی و ادارات پوست اندازی شده اند زیرا در موقعیت کاری فقط به فکرآموزش ، اعزام ورزشکاران و گرفتن اعتبارات مختلف می باشند و این موضوع نگاهها را به سمت قهرمان پروری تغییر داده است .
مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه راه اندازی مجدد پایگاه قهرمانی به استعدادیابی کمک می کند گفت : اگر اکنون دو مدال المپیک جوانان کسب می کنیم در آینده باید این توفیقات افزایش یابد و انشالله در المپیک 2020 استان فارس دیگر به یک مدال بسنده نمی کند و بطور حتم افتخارات بیشتری در رقابتهای بین المللی آینده کسب می کنیم .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز