رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس :

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال ۹۸

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۹:۴۵
کد خبر: ۷۹۷۹۶۰
افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال ۹۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: در بودجه سال 98 حدود 20 درصد حقوق کارمندان دولت افزایش می‌باید.
به گزارش خبرنگار برنا از شیراز ساسان تاج گردون در جمع خبرنگاران در مورد لایحه سال 98 اظهار داشت: لایحه بودجه سال 98 برمبنای تحریم‌ها، محدودیت‌های بودجه‌ای، افزایش نرخ تورم و نظام بر درآمد هزینه تعریف‌شده است.
وی با اشاره به اینکه حمایت از معیشت عمومی و عدالت اجتماعی، تقویت انضباط بودجه‌ای و نیز حمایت تولید و اشتغال مهم‌ترین ویژگی‌ها و اهداف تنظیم بودجه سال 98 است، افزود: بیش از 2 هزار و 500 طرح نیمه‌تمام دراستان فارس وجود دار که از این تعداد 150 طرح ملی و دارای مشخصه در بخش عمرانی لایحه بودجه‌ قرار دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس خاطرنشان کرد: سقف بودجه کشور در سال جاری از 120 هزار میلیارد تومان در سال آینده به 1700 هزار میلیارد تومان و نیز شرکت‌های دولتی از 840 هزار میلیارد تومان به 1270 هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
تاج گردون تصریح کرد: هزینه عمومی دراستان فارس از 600 میلیارد تومان سال جاری به 740 میلیارد تومان معادل 22.8 درصد در بودجه سال آینده رشد داشته است.
وی اظهارداشت: در سال آینده نیز 159 طرح ملی در لایحه بودجه بااعتباری افزون بر 1084 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است ودراین راستا از 2 هزار و 500 طرح نیمه‌تمام دراستان فارس 235 طرح قابل‌واگذاری 45 طرح به بهره‌برداری و به بخش خصوصی واگذار و نیز 170 فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار ارائه گردیده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس عنوان کرد: اعتبارات عمرانی استانی سال جاری از 613 میلیارد تومان به 633 میلیارد تومان معادل 3.1 درصد در سال آینده افزایش می یابد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز