مدیر گردشگری شهرداری شیراز :

معرفی ظرفیت‌های گردشگری شیراز در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۲:۵۶
کد خبر: ۸۱۲۲۹۹
معرفی ظرفیت‌های گردشگری شیراز در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری شیراز و جذب سرمایه‌گذار مهمترین اولویت حضور این سازمان در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی نیری با اشاره به اینکه تفاوت نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته در این است که مجموعه دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری به صورت مشترک در یک سالن حضور دارند، اظهار کرد: این مجموعه، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، آژانس‌های گردشگری، هتل‌ها، اتحادیه‌های صنایع دستی و شهرداری شیراز را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه غرفه استان فارس و شهرداری شیراز در سالن خلیج فارس پذیرای دوستداران این استان است، تصریح کرد: این سالن به استان‌های فارس، اصفهان و یزد اختصاص یافته است که مثلث طلایی گردشگری کشور را تشکیل می‌دهند و این هم‌افزایی به تثبیت و تقویت گردشگری در این سه استان کمک می‌کند.
به گفته مدیر گردشگری شهرداری شیراز توزیع بیش از 10 هزار اقلام معرفی اماکن گردشگری با هدف معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های شیراز، معرفی برنامه‌های نوروز و هفته شیراز، معرفی طرح جامع گردشگری و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و بسته‌های پیشنهادی آن، برپایی نمایشگاه عکس اماکن گردشگری شیراز و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری و همچنین معرفی شیراز به کشورهایی همچون مالزی و ترکیه از جمله اقداماتی است که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران انجام می‌گیرد.
دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقمندان به صنعت گردشگری است.
نظر شما