استاندار فارس :

مردم نشان دادند مانند گذشته به انقلاب وفادار هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۵:۳۶
کد خبر: ۸۱۲۳۱۰
مردم نشان دادند مانند گذشته به انقلاب وفادار هستند
استاندار فارس با تقدیر از حضور هوشمندانه و عاشقانه مردم استان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: حضور پرشکوه مردم در مراسم ۲۲ بهمن نشان داد که مانند گذشته وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مشت محکمی را به دهان یاوه گویان زدند که تلاش می کردند نتوانیم جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت اله رحیمی در مراسم افتتاح سال ورزشی روستای چاه انجیر سروستان با بیان این که ساخت سالن ورزشی هدیه دولت تدبیر و امید به مردم بزرگ روستای چاه انجیر است، گفت: این سالن ورزشی، شرایطی مناسب برای ایجاد نشاط، تندرستی و سلامتی برای مردم روستا فراهم می کند و یقین داریم که محیط روستایی محیط سرزندگی و اشتغال است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که مردم روستا پایه اقتصاد در گذشته، حال و آینده کشور خواهند بود، ادامه داد: علیرغم این که قهر طبیعت بر روستاهای ما مستولی شده و مجموعه فعالیت‌های کشاورزی تحت تاثیر قرار گرفته است اما با تکیه بر توان جوانان تحصیل کرده این امکان فراهم هست که استان فارس بتواند مقام برتر خود را در تولید محصولات کشاورزی را بر پایه کشاورزی علمی حفظ بکند.
استاندار فارس با تاکید بر این که دولت خود را موظف می‌داند بستر مناسبی را جهت ایجاد اشتغال و معیشت در روستاها فراهم کند، محیط های روستایی را محیط هایی با صمیمیت، متدین و دوست داشتنی دانست و اظهارداشت: روستا باید محیط تولید، اشتغال و کار باشد.
دکتر رحیمی ایستادگی و پایمردی دولتمردان و همه مسئولین نظام بر سر اهداف انقلاب اسلامی را یکی از دلایل تنگناهایی دانست که این روزها بر زندگی مردم فشار می‌آورد و افزود: کسانی هستند که تمایل ندارند انقلاب اسلامی به اهداف خود دست پیدا کند و می خواهند ما بله قربان گوی آن ها باشیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: پافشاری و استقامت بر سر اهداف و مقاصد انقلاب اسلامی   هزینه هایی را پی دارد که مسئولین در تلاش هستند این مشکلات و موانع را کاهش داده و زمینه رفاه مردم را بیش از پیش فراهم کنند.
وی با بیان این که اشتغال و معیشت سرلوحه کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته و رهبر فرزانه انقلاب هم بر این موضوع تاکید فراوان دارند، اظهارداشت: با همیاری و همکاری مردم و با تکیه بر توان داخلی به ویژه با اعتقاد به توان و خلاقیت جوانان، این راه را در پیش خواهیم گرفت و ادامه خواهیم داد و هیچ بن بستی در این مسیر پیش رو نمی بینیم.
استاندار فارس با اشاره به این که امید و نشاط چرخه محرکه توسعه است و جامعه ای که بر آن رخوت و سستی حاکم باشد نمی تواند به سمت توسعه و تعالی حرکت کند، افزود: سالن های ورزشی در زمینه ایجاد امید به آینده و گسترش نشاط می تواند موثر واقع شود.
دکتر رحیمی تصریح کرد: در زمان های بحرانی و سخت نیازمند استفاده از روش ها و فرمول های جدیدی برای حل مشکلاتمان هستیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که از روز اول عملکرد، مدیریت ما بر مبنای این است که برای مردم، با مردم و به همراه مردم باشیم، گفت: ارائه خدمات در دوره دولت تدبیر و امید بسیار گسترده است هرچند که این به معنای آن نیست که امروز مردم با مشکلاتی مواجه نیستند و ما هم با سفر به مناطق مختلف این مشکلات را درک می کنیم.
وی با اشاره به این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای عمل کردیم که دیگر هیچ روستای بالای ۲۰ خانواری نمانده است که تا پایان سال ۹۷ گازرسانی نشود، اظهارداشت: گازرسانی یا به صورت لوله کشی است یا به شکل های دیگری که بتوان گاز طبیعی را برای مصرف مردم منتقل کرد.
استاندار فارس با بیان این که امروز مفتخریم که در روستاهای ما به تمام و کمال محیط های آموزشی مطلوبی وجود دارد که فرزندان این مرزوبوم در آنجا آموزش می بینند، ادامه داد: تعریض جاده ورودی روستای چاه انجیر از مسیر اصلی شیراز-سروستان، آسفالته شدن راه روستاهای همجوار در این بخش و نهایتا اتصال به شمال دریاچه مهارلو که منطقه گردشگری است و می تواند در اقتصاد و پویایی منطقه اثرگذار باشد از جمله پروژه های راه سازی است که در این منطقه اجرا شده یا در دست اجرا است.
نظر شما