معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز:

آماده باش نیروهای اتفاقات برق شیراز در ایام نوروز

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۲۶۲۲۷
آماده باش نیروهای اتفاقات برق شیراز در ایام نوروز
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در تمام ایام تعطیلات نوروز ۹۸، نیروهای عملیاتی اتفاقات برق شیراز به شکل کشیک آماده به کار و فعال خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، مهندس محمدرضا منصوری صبا گفت: هرساله شیراز میزبان گروه زیادی از مسافران نوروزی است لذا از چند ماه قبل اقداماتی برای آماده سازی شهر برای شهروندان و مسافران در ایام بهار انجام شده است.
او با تصریح اینکه با اقدامات انجام شده، در ایام تعطیلات نوروزی نیز همچون سایر روزهای سال، برق مطمئن و پایدار شهروندان و اماکن مختلف گردشگری، زیارتی، تفریحی و ... تامین خواهد شد، گفت: آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه مشکل غیرمترقبه نیز وجود دارد.
منصوری صبا گفت: از ۱۵ اسفند با هدف ایمن سازی و بهسازی پایه‌ها و تابلوهای برق و روشنایی معابر بویژه در اطراف کمپ‌های مسکونی مسافرین نوروزی، پارک ها و بوستان ها، اماکن مذهبی و زیارتی، مراکز توریستی، بازارها، نمایشگاه ها و غرفه های نوروزی و ایمن سازی تابلوها، کابل ها و پایه های برق و روشنایی معابر اقدامات لازم بصورت مستمر انجام شده است.
او با بیان اینکه اقدامات پایشی در ایام نوروز هم تداوم دارد، گفت: برای پیشگیری از اخذ انشعاب غیرمجاز و غیراستاندارد که ایمنی و سلامت شهروندان و مسافران را با مخاطره مواجه می‌کند، امکان واگذاری انشعاب کوتاه مدت ایمن به متقاضیان، به ویژه بر پا کنندگان غرفه و نمایشگاه نوروزی، فراهم شده است.
منصوری صبا اضافه کرد: با هدف حفظ زیبایی و آراستگی شهر، رنگ آمیزی پایه‌های روشنایی معابر و تابلوهای برق و شست و شوی چراغ های روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفته و انجام شده است.
معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد که از پانزده اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال جدید، حفاری و انجام عملیات عمرانی متوقف شده و محل تمام حفاری‌ها هم مرمت شده است.
منصوری‌صبا گفت: در ایام نوروز به منظور تأمین برق پایدار اکیپ های اتفاقات، تعمیرات و روشنایی معابر عمومی بصورت شبانه روزی در محل کار خود حضور خواهند داشت و کار اصلاح شبکه بصورت خط گرم انجام خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز