متروی نمازی شیراز میزبان آیین گشایش "نمایشگاه رمضانیه" می شود

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵:۳۴
کد خبر: ۸۴۸۹۹۱
متروی نمازی شیراز میزبان آیین گشایش نمایشگاه رمضانیه می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس: حوزه فرهنگ، ادب و هنر در ایام ماه مبارک رمضان؛ اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی برای روزه داران کرده است و یکم خرداد ماه جاری نیز شاهد آیین گشایش برنامه ای مشترک با عنوان " نمایشگاه رمضانیه " در محل پایانه نمازی متروی شیراز هستیم.
به گزارش پخبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی با اشاره به این که سازمان هایی همچون شهرداری، قطار شهری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز پای کار آمدند، گفت: چهارشنبه یکم خرداد  ساعت ١٠ صبح میزبان گشایش نمایشگاه رمضانیه در فضای متروی شیراز واقع در پایانه نمازی خواهیم بود.
به گفته این مقام فرهنگی استان نمایشگاه یادشده با محتوای کتاب هایی در زمینه قرآن، عترت و نماز، نرم افزارهای قرآنی، گل واژه های نور و آیات زندگی درباره سبک زندگی اسلامی است و در همین راستا نمایشگاه عکس و بداهه نویسی هنرمندان خوش نویس با مضامینی معنوی، به گونه  زنده نیز اجرا می شود.
دبیر شورای فرهنگی عمومی استان با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار دستی و سنتی در همه رشته های هنری برپا خواهد شد؛ گفت: در مراسم یادشده هنرمندان چاووش خوان، رمضانیه را اجرا می کنند و این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک؛ مجموعه فعالیت های رمضان را در مکان یادشده به معرض دید شهروندان قرار می دهد که هر روز در همین مکان تلاوت جزء خوانی قرآن نیز اتفاق خواهد افتاد.
نظر شما