آتش به جان انبار مواد ضایعات افتاد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۹:۰۲
کد خبر: ۸۵۷۲۵۴
آتش به جان انبار مواد ضایعات افتاد
انبار و محل جمع آوری مواد ضایعات در خیابان قیام روز گذشته درکام آتش فرو رفت ولی با تلاش آتش نشانان به سرعت خاموش شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی برآتش سوزی در یک منزل مسکونی که محل انبار و دپوی مواد ضایعات بود ، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 19را به خیابان قیام اعزام کرد .
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره اظهار داشت :با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید یک منزل مسکونی که انبار نگهداری مواد ضایعاتی بود بنا به دلایل نامعلوم طعمه شعله های آتش شده بود و آتش سوزی در حال سرایت به دیگر نقاط ساختمان بود و دود حاصل از سوختن مواد ضایعات تمامی ساختمان را در بر گرفته بود به طوری که تنفس را برای افراد مشکل کرده بود.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از رسیدن در محل حادثه، طی بازدید و بررسی اولیه اقدام به قطع برق و گاز ساختمان کرده و با استفاده از چندین رشته لوله آبده آتش نشانی از چند جهت شعله های در حال گسترش آتش را مهار کردند.
عدلو تصریح کرد: آتش نشانان موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را فرو نشانده و از وسعت و سرایت آن به دیگر نقاط انبار جلوگیری کنند و با استفاده از چندین فن فشار مثبت و منفی دود ناشی از این آتش سوزی را تخلیه کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در خاتمه گفت: علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی و تحقیق است .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز