استاندار فارس :

حذف قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر اولویت صنعت و معدن باشد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۵۷۲۷۱
حذف قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر اولویت صنعت و معدن باشد
استاندار فارس گفت: حذف قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر اولویت صنعت و معدن باشد
به گزارش  خبرگزاری برنا ازفارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با دکتر محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تقدیر ازمدیر پیشین صنعت و معادن فارس و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید این سازمان در استان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان فارس در حوزه های مختلف به ویژه در بخش صنعتی و معدنی عنوان کرد: انتظار می رود در زمان باقی مانده از دولت دوازدهم شاهد افزایش شتاب حرکت صنعت و معدن در استان فارس باشیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بهره گیری از  ظرفیت های معدنی استان، نزدیکی به دریا، سابقه تجارت و ظرفیت دانشگاهی و علمی استان می تواند زمینه تحول در صنعت، معدن و تجارت فارس را فراهم کند، به قوانین و بخشنامه های خلق الساعه و دست و پا گیر در این حوزه اشاره کرد و از مجموعه مدیریت سازمان صمت خواست در زمینه حذف این موانع تلاش کنند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی تصمیمات کوتاه مدت و فاقد جامع نگری صنعت را دچار مشکل و صنعت گران را گلایه مند کرده است.
استاندار فارس همچنین به توانمندی نیروی انسانی در سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس ابراز امیدواری کرد مدیریت جدید این سازمان با بهره گیری از این توانمندی در کنار دانایی و علم و دانش در هدایت این مجموعه موفق عمل کند.
دکتر رحیمی بر لزوم تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت نیز تاکید کرد و افزود: بی تردید حرکت از نظریه پردازی به سمت عمل زمینه استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در توسعه صنعت و تامین نیازهای این بخش را فراهم خواهد کرد.
استاندار فارس در این دیدار حکم حمید رضا ایزدی،رئیس جدید سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس را که از سوی وزیر صمت به امضا رسیده است به وی ابلاغ کرد.
نظر شما