رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

برگزاری جشنواره ورزشی درارگ کریم خان زند

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۶:۳۲
کد خبر: ۸۷۰۳۷۱
برگزاری جشنواره ورزشی درارگ کریم خان زند
ارگ کریمخان زند شیراز میزبان نخستین جشنواره ورزشی با عنوان «آوردگاه ارگ» شد
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: نخستین جشنواره ورزشی «آوردگاه ارگ» در محدوده مجموعه ارگ کریمخان زند شیراز برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، ابراهیم گشتاسبی‌راد اظهار کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته‌های تکواندو، جودو، پارکور، ژیمناستیک و شمشیربازی به رقابت پرداختند.
وی از اجرای طرح استعدادیابی در این جشنواره خبر داد و تاکید کرد: همگانی کردن این رشته‌های ورزشی مبنای برگزاری نخستین جشنواره و مسابقه ورزشی  آوردگاه ارگ است که برای برگزاری مستمر آن در سال‌های آتی برنامه‌ریزی خواهد شد.
معاون فرهنگی شهردار شیراز دلیل برگزاری این جشنواره در فضای باز کنار ارگ کریمخان را معرفی هر چه بیشتر این مکان تاریخی و دیگر اماکن تاریخی دانست و افزود: با برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی و هنری در کنار اماکن تاریخی می‌توان گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را جذب کرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در هفته بزرگذاشت شیراز(اردیبهشت۹۸) جشنواره کشتی در فضای بازگذر ارگ ویژه نوجوانان برگزار شد، بیان کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان از آن برنامه، جشنواره آوردگاه ارگ در تیرماه جاری  طی سه شب در ایام مبارک دهه کرامت اجرا شد که نه تنها مورد استقبال جوانان و نوجوانان بلکه مورد استقبال شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت.
نظر شما