آتش سوزی انبار ضایعات چوب و ام دی اف در سلطان آباد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۰:۵۹
کد خبر: ۸۷۰۵۴۴
آتش سوزی انبار ضایعات چوب و ام دی اف در سلطان آباد
آتش سوزی گسترده در انبار ضایعات و الوار چوب درشهرک سلطان آباد حادثه ساز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام آتش سوزی در انبار دپوی ضایعات چوب و ام دی اف ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز زنگ ایستگاه‌ 18 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی، تانکر آب رسان به شهرک سلطان آباد اعزام شدند.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره گفت : با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که در یک انبار روباز که مملو از ضایعات چوب و ام دی اف بود، مقدار زیادیضایعات چوب و ام دی اف دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش به سرعت در حال افزایش و سرایت به نقاط دیگر انبار است.
عدلو افزود: آتش نشانان با استفاده از چندین رشته لوله آبده آتش نشانی به صورت تدافعی وارد عمل شده و مانع از گسترش آتش به نقاط دیگر انبار شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به این که علت وقوع این آتش سوزی و خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، تصریح کرد: آتش نشانان طی یک عملیات طاقت فرسا پس از مهار شعله‌های آتش و اطمینان از خاموش شدن آن، در محل حادثه حضور خواهند داشت و عملیات لکه گیری و اطفای شعله‌های پنهان در زیر ضایعات باقی مانده را انجام خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه ای نرسید .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز