رئیس ورزش و جوانان لارستان:

خانه شطرنج لارستان در سال ۹۹ احداث می شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۷:۰۲
کد خبر: ۸۷۰۶۱۵
خانه شطرنج لارستان در سال ۹۹ احداث می شود
رئیس ورزش و جوانان لارستان از تاسیس خانه شطرنج این شهرستان در سال 99 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، محمدحسن طیبی در نشست با رئیس و اعضای هیأت شطرنج لارستان با اعلام این خبر گفت: در صورت مشارکت خیرین و تامین اعتبار، خانه شطرنج لارستان در سال 99 احداث می شود.
وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان لارستان زمین مناسب برای ساخت خانه شطرنج در اختیار این هیأت قرار می دهد، اظهار داشت: هیأت شطرنج لارستان بایستی با جذب اسپانسر در امر احداث خانه شطرنج با اداره ورزش و جوانان همکاری کند و این اداره نیز اقدامات لازم را برای تامین بودجه مورد نیاز تا سال 99 انجام خواهد داد.
رئیس ورزش و جوانان لارستان تاکید کرد: بررسی مسائل و مشکلات بخش های تابعه لارستان، میزبانی دوره های مربی گری و داوری و مسابقات مختلف، ارائه تقویم ورزشی، ساماندهی اعضای هیأت شطرنج لارستان از موارد مهمی است که این هیأت باید در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
وی در ادامه به فعالیت مدارس شطرنج غیر مجاز در لارستان اشاره کرد و افزود: هیأت شطرنج لارستان باید بر تمامی باشگاه ها و مدارس شطرنج این شهرستان نظارت داشته باشد و هر باشگاهی که فاقد پروانه فعالیت است با همکاری امور باشگاه های اداره ورزش و جوانان نسبت به پلمپ یا گرفتن مجوز آنها اقدام کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز