معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

لاستیک ماشین های سنگین توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای توزیع می شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۸:۲۳
کد خبر: ۸۷۳۶۱۷
لاستیک ماشین های سنگین توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای توزیع می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی فارس گفت: با توجه به تغییر شیوه توزیع لاستیک ماشین های سنگین در سطح کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف به توزیع لاستیک های کامیون های سنگین باربری شد و با توجه به دستور العمل، کار توزیع انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یداله رحمانی درجلسه تنظیم بازار استان فارس بیان داشت: با توجه به آمار سال قبل، 10.2 درصد از سهم ناوگان جاده ای کشور بر عهده استان فارس می باشد که با توجه به این آمار و احتیاج مبرم ناوگان جاده ای به لاستیک، برنامه ریزی­های لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل انجام و نسبت به سهمیه بندی اقدام لازم انجام شده است.
وی در خصوص تثبیت قیمت مرغ نیز افزود: با برنامه ریزی ­های که در استان فارس توسط ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است تمامی دلالان این بخش از بازار که باعث تشنج در قیمت ها می شوند در حال شناسایی و توسط سازمان جهادکشاورزی ساماندهی می شوند. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار داشت: سازمان جهادکشاورزی با برنامه ریزی و کنترل مرغداری های سطح استان و تنظیم برنامه جوجه ریزی متناسب با نیاز بازار از کاهش تولید مرغ توسط مرغداری ها نیز جلوگیری کند.
رحمانی در خصوص بازار شکر در استان فارس عنوان داشت: بازار شکر در استان فارس از تعادل نسبی برخوردار است؛ همچنین سازمان جهادکشاورزی با مدیریت کشت چغندر پاییزه و بهاره اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.
وی در خصوص نظارت بر دام زنده، تولید گوشت قرمز و کشتارگاه­ها بیان داشت: با توجه به آمارهای استانی تهیه گوشت قرمز در استان و تعادل در این بخش جهت هماهنگی بیشتر اداره کل دامپزشکی با شناسایی دلالان و ساماندهی آنان و همچنین با نظارت بر نحوه کشتار و شبکه توزیع گوشت قرمز اقدام لازم برای ثبات این بخش بازار را انجام می دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز