رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تاکید بر نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام سلامت

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۹:۲۱
کد خبر: ۸۸۲۰۲۶
تاکید بر نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، بر نقش کارآمد اصحاب رسانه در مسیر توسعه کشور و به ویژه پیشبرد اهداف نظام سلامت، تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «علی بهادر» در این پیام، با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، از تلاش های فعالان این عرصه تقدیر کرد.
در متن این پیام، آمده است:
هفدهم مرداد، روز خبرنگار، فرصتی است برای پاسداشت جایگاهی رفیع در جامعه و یادآور آنان که در مسیر روشنگری، همت و هنر را در می آمیزند تا چراغی باشد فراروی روشنی اندیشه در اذهان جامعه.
آنان که با پیشگامی در عرصه های سرنوشت ساز، مسیر ترقی را با مجاهدت، به سلاح گفتمان، هموار می سازند و راه توسعه ایران اسلامی را با ره توشه اندیشه ورزی، می پیمایند.
خبرنگاران با ذهنی روشن و بیدار، همواره به نحوی مسوولانه پیشگام شناخت و آگاهی و با قلم توانمند خود، مرهمی بر آلام جامعه بوده اند؛ به ویژه این ویژگی در حوزه سلامت و کارکرد خبر در این عرصه، اهمیتی مضاعف می یابد.
خبرنگاران ارجمند حوزه سلامت، با آراستگی به حس مسوولیت نسبت به یکایک اعضای جامعه، رسالت والای خود در انعکاس مسایل این حوزه را همواره به شایستگی به جای آورده و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دست اندرکاران امر بهداشت و درمان، همواره توانسته اند در این مسوولیت خطیر، به خوبی ایفای نقش کنند و بی شک دستیابی به بسیاری اهداف تعریف شده، به مدد همراهی همدلانه و صمیمانه شما عزیزان، میسر گردیده است.
خبرنگاران عزیز حوزه سلامت، با یقین به رسالت های والای خود، در نیل به اهداف ارزشمند توسعه خدمات سلامت در اقصی نقاط میهن، رفع نیازمندی های این حوزه و افزایش دانش سلامت در جامعه، دوشادوش دست اندرکاران نظام سلامت، در تمامی عرصه ها همواره انگیزه بخش و روشنگر بوده اند.
هفدهم مرداد، روز خبرنگار که به یاد شهید ارزشمند عرصه خبر، شهید محمود صارمی آراسته است را فرصتی مغتنم می دانم تا از حضور، همدلی و تلاش همیشگی شما عزیزان خبرنگار، به ویژه خبرنگاران عرصه سلامت استان، صمیمانه قدردانی نمایم.
امید است با پویایی اندیشه شما صاحبان قلم و منادیان آگاه جامعه، بتوانیم شاهد بالندگی هرچه بیشتر ایران اسلامی و ثمربخشی اهداف حوزه سلامت، در مسیر ارتقای شاخص های این حوزه باشیم.
از خداوند باریتعالی، توفیق حضور موثر در عرصه خدمت به خلق و انگیزه و همت والا در مسیر توسعه و آبادانی میهن عزیزمان را برای شما خبرنگاران عزیز و دست اندکاران نظام سلامت، مسالت دارم.
دکتر علی بهادر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر شما