انهدام باند بزرگ مواد مخدر در شیراز

۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۹:۱۶
کد خبر: ۸۹۵۹۶۶
انهدام باند بزرگ مواد مخدر در شیراز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام باند 5 نفره قاچاقچیان و کشف 60 کیلو تریاک در بازرسی از خودرو سمند آنان خبر داد.
به گزارش خبرگطاری برنا از فارس، سرهنگ "عبدالله خسروانی" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی تریاک با استفاده از خودروهای تیزرو در محورهای فرعی شهرستان شیراز با خبر شدند.
وی افزود: پس از چند هفته اقدامات فنی، شب گذشته ماموران محل تردد خودرو متعلق به این باند را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت محورهای فرعی متواری شدند.
سرهنگ "خسروانی" با بیان اینکه ماموران جان بر کف با سرعت عمل و تدبیر مناسب موفق شدند خودرو سمند متعلق به قاچاقچیان در حالی که سرنشینان مسلح به اسلحه کلاش بودند را در یک عملیات ضربتی توقیف کنند، عنوان داشت: در بازرسی از آن خودرو، میزان 60 کیلو تریاک، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش و تعددای مهمات مربوطه کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این خصوص 5 نفر قاچاقچی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز