شاپور طفیونی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۱:۱۴
کد خبر: ۸۹۶۹۱۸
شاپور طفیونی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز شد
امروز با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس شاپور طفیونی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز معرفی شد.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس مراسم تودیع و معارفه سرپرست  اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور علی رضایی معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس و روسای هیات های ورزشی شهرستان شیراز برگزارشد.
علی رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس در این آیین ضمن گرامیداشت یاد اردشیر حسن زاده رئیس فقید اداره ورزش و جوانان شیراز ،خواستار همکاری بیشتر  ورزش و جوانان شیراز با فرمانداری و سایر ارگان های دولتی شد.
وی تاکید کرد: برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی شهرستان شیراز و شورای عالی ورزش شهرستان در پیش برد اهداف ورزش و جوانان شهرستان شیراز ضروری است.
در ادامه نیز شاپور طفیونی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز برنامه های خود را جهت موفقیت ورزشکاران و  پیشبرد اهداف جوانان در این شهرستان را ارائه کرد و به جامعه ورزش و جوانان قول داد که تلاش خود را برای رسیدگی به هردو حوزه(ورزش و جوانان ) انجام دهد.
در پایان  حکم شاپور طفیونی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز به وی اهدا شد.
لازم به ذکر است اردشیر حسن زاده رییس پیشین اداره ورزش و جوانان شیراز  که از پیشکسوتان ورزش استان فارس نیز بود ده روز قبل به دلیل بیماری فوت شده است.
نظر شما