دیدارصمیمانه کودکان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۵:۵۹
کد خبر: ۹۰۸۸۳۰
دیدارصمیمانه کودکان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان
بمناسبت روز جهانی کودک، تعدادی از کودکان لاری با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ بمناسبت روز جهانی کودک جمعی از کودکان پیش دبستانی آموزشگاه  سما لارستان با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.
در این مراسم که علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری و تعدادی از کارشناسان فرمانداری نیز حضور داشتند؛ ابتدا خانم نکیسا یکی از مربیان این آموزشگاه درخصوص برنامه ها و کلاسهای این کودکان سخنانی را ایراد کرد.
سپس فرماندار ویژه لارستان نیز ضمن  تبریک روز جهانی کودک در سخنانی خطاب به کودکان گفت: از همین دوران کودکی درس بخوانید و تلاش و کوشش کنید تا در آینده برای شهر و دیار و کشور عزیز ایران افتخار آفرینی کنید، چرا که شماها روزی فرماندار، پزشک، مهندس، معلم، پلیس وغیره خواهید شد.
حسنی خطاب به کودکان گفت: شما عزیزان از همین دوران کودکی نماز بخوانید و همیشه به بزرگترهای خود بخصوص پدر و مادر و مربیان و معلمان خود احترام بگذارید و به حرف آنها گوش فرا دهید و هیچ وقت به آنها دروغ نگویید.
 وی در پایان سخنانش برای تمامی کودکان آرزوی صحت و سلامتی کرد.
سپس هریک از این کودکان خواسته های خود را با زبان شیرین کودکانه بیان کردند و تعدادی نیز به قرائت قرآن کریم و شعر خوانی پرداختند.
همچنین در ادامه این دیدار صمیمانه یکی از کودکان، پشت میز فرماندار نشست و لحظاتی بصورت نمادین فرماندار لارستان شد و اهداف و برنامه های خود را که اگر روزی فرماندار این شهرستان شد را با زبان کودکانه بیان کرد.
در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز با اهدا هدایایی از کودکان  تجلیل کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز