معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس:

نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی دروازه ورودی گردشگران به فارس می باشند

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶:۵۷
کد خبر: ۹۰۸۸۴۴
نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی دروازه ورودی گردشگران به فارس می باشند
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت:نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی دروازه ورودی گردشگران به فارس می باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،ظفر افشون  بر معرفی ظرفیت های استان در بخش های مذهبی ، سلامت ، طبیعی ، تاریخی و فرهنگی در این نمایشگاه تاکید و خواستار نقش پر رنگ تر دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و سازمان همیاری شهرداری ها در برگزاری این رویداد شدند.
وی در جلسه هماهنگی نمایشگاه تخصصی گردشگری و صنایع دستی وابسته پارس که با حضور دست اندر کاران برگزاری نمایشگاه و ذی نفعان بخش خصوصی در محل سالن جلسات دفتر معاونت گردشگری و امور زائرین برگزار گردید بر نقش دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی درمانی شیراز  و سازمان نظام پزشکی و بخش های فعال گردشگری سلامت تاکید و خواستار تعامل این بخش ها با برگزار کنندگان نمایشگاه گردید.
معاون استاندار فارس افزود: از تجربیات سنوات گذشته در برگزاری این نمایشگاه بهره گیری لازم صورت پذیرد و سازمان همیاری شهرداری های استان می تواند نقش کمک کننده به برگزاری این رویداد داشته  باشد و انتظار می رود همکاری لازم در این زمینه صورت گیرد.
افشون همچنین خواستار تسریع در برنامه ریزی و دعوت از نمایندگان و سفرای کشور های هدف گردشگری شدند و بر نقش بخش خصوصی در تقویت صنعت گردشگری تاکید نمودند.
ظفر افشون بر دعوت از شرکت های مطرح  و تاثیر گذار در گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت تاکید و از دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستند تا نسبت به تهیه محصولات معرفی ظرفیت گردشگری سلامت  جهت ارائه در نمایشگاه اقدام نمایند.
گفتنی است این نمایشگاه در تاریخ 26 الی 29 آذر ماه از ساعت 14 الی 21  در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان هر ساله پذیرای گردشگران ، فعالان بخش دولتی و خصوصی این حوزه و علاقه مندان می باشد .
نظر شما